• Acest training nu este de actualitate!

Putting People First


Qualians

Descrierea cursului/tematica :

Desfasurare: 22.05.2017

Durata: 1 zi (8.30-16.30)


Cui i se adreseaza cursul:

Tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interacţioneaza cu alte persoane – clienti interni sau externi.


Obiectivele cursului:

Construirea unei baze de abilitati si tehnici care sa ajute participantii in comunicarea si relationarea cu clientii, interni sau externi. Acestia vor invata cum sa transforme orice interactiune cu clientii intr-o experienta productiva, sa elimine jargonul tehnic si frustrarea, sa pretuiasca oamenii si nu hartiile.

De asemenea vor sti sa trateze cu profesionalism clientii dificili, sa evite transferul starii emotionale de la o situatie la alta si sa ofere o alternativa pozitiva la orice cerere din partea unui client.


Agenda cuprinde:

  • Cum isi formeaza clientii perceptia asupra calitatii serviciilor
  • Macanismul nevoi-dorinte-asteptari
  • De ce o plangere este un cadou
  • “Anatomia” unui client dificil
  • Cum sa abordezi un client dificil
  • Importanta utilizarii alternativelor pozitive
  • Cele Cinci Afirmatii Interzise in comunicare cu clientii
  • Concluzii si Plan de acţiune.


Nu este necesara o pregatire anterioara specifica pentru intelegerea conceptelor predate si exemplificate.

Trainer:

Bogdan Grosu

Cu o pregătire universitară în domeniul ingineriei economice industriale şi peste 11 ani experință în training, Bogdan Grosu a contribuit prin soluţiile oferite la succesul companiilor care acordă o mare importanţă relaţiilor cu clienţii. De asemenea Bogdan este un trainer foarte potrivit, prin experienţa şi stilul său, pentru dezvoltarea unor abilităţi de comunicare şi prezentare.

Cunoştinţele şi experienţa sa au fost dobândite într-o activitate de durată în operaţiunile de relaţii cu clienţii, având de-a face cu o paletă extrem de largă de situaţii. A lucrat pentru Connex în calitate de Customer Service Representative cu toată gama de clienţi, oferind suport pentru servicii de date şi internet. Informaţiile şi cunoştinţele dobândite le-a valorificat mai tarziu în programe de training şi dezvoltare a angajaţilor din departamentul de operaţiuni clienţi, devenind consultant intern.

În ultimii 10 ani, alături de echipa noastră, Bogdan a avut roluri cheie în proiectele de dezvoltare şi implementare a unor programe de training şi consultanţă pentru companii din domenii variate, de la telecomunicaţii şi asigurări până la banking. Susţine peste 100 de zile de training şi consultanţă pe an, pe tematici ca: abilităţile de comunicare, prezentare şi elemente de cultură organizaţională sanatoasă.

A construit programe integrate de consultanţă și training pentru îmbunătăţirea interacţiunilor cu clienţii, în cadrul companiilor client, livrând soluţii complete pentru evaluarea calităţii serviciilor oferite şi pentru recunoaşterea şi recompensarea performanţei.
O altă arie de expertiză este cea de comunicare cu clienţii interni, implicându-se în programe de cultură organizaţională şi comunicare cu colegii. Programele de training implementate s-au concretizat în urma unor procese de evaluare a nevoilor de comunicare şi relaţionare internă.

A susţinut cursuri la peste 80 de companii, printre clienţii pentru care a dezvoltat programe de training şi consultanţă numărându-se:  Accenture Services, Bosch, Ixia, JT International, Oracle România, Orange, Primăria Municipiului Bucureşti, Raiffeisen Bank, RCS&RDS, Romtelecom, Siveco, XEROX. Se remarcă prin oferirea de soluţii practice la provocările întâlnite de companii şi de participanţi. Activ şi zâmbitor, mereu cu un răspuns la îndemână, se declară un optimist incorigibil. 


Tariful standard pentru acest program este de 250 euro + tva/participant.


Locatia: Qualians Learning Centre in Bucuresti

Nr. participanti: 10-12 persoane

Pret: 
250.00 EUR
Training special: 
Nu

Unde

Bucuresti
Target : open
Categorie : Customer service

Pret :

250.00 EUR EUR(1,140.05 RON)


 
 
 
 
 
n/a
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter