Making money through purchasing - achiziții în mediul privat-


Dynamic Learning

Descrierea cursului/tematica :

Curs open 8-9-10 Noiembrie, Bucuresti


Descriere curs:

Cursul este conceput astfel ȋncât participanţii să deprindă abilităţi pe care să le folosească ȋn activitatea de achiziții.
Traineriiȋi implică pe cursanţi ȋn exerciții practice urmate de debriefing și simulări pentru procesele de achiziții, pentru a face conexiuni cu informaţia transmisă.


STRUCTURA CURSULUI (3 zile)

ROLUL BUYER-ULUI ÎN COMPANIE

Care sunt obiectivele unui buyer
Cum achiziționează buyerii – cum aplică politica și strategia companiei


TEHNICI ȘI PROCESE ÎN ACHIZIȚIE

Cum și când se aplică diferite procese în achiziție
Cine și cum participă în fiecare proces de achiziție
Rolul buyer-ului în procesul de achiziție


MODELUL PETER KRALJIC ÎN ACHIZIȚII

Categorii de achiziții și prioritizarea lor
Abordarea achizițiilor în funcție de importanță
Cum prioritizăm fiecare achiziție


MANAGEMENTUL FURNIZORILOR

Cum creează și gestionează baza de furnizori
Criterii de evaluare a furnizorilor
Cum se construiește și menține relația cu furnizorii


COSTUL TOTAL DE ACHIZIȚIE

Eficiența în stabilirea prețului corect
Cum calculăm un TCO


MANAGEMENTUL CONTRACTELOR

Tipuri de contracte
Echipa de contract
Cum gestionăm contractele


ETAPELE PROCESULUI DE ACHIZIȚIE

Ce etape urmăm în procesul de achiziție
Diferențe între achiziții simple și licitații
Rolul buyer-ului în licitație


TEHNICI DE REDUCERE A COSTURILOR

Analiză și modele de cost
Diferențe între modelele de cost
Când și cum aplicăm fiecare model de cost


NEGOCIEREA ÎN ACHIZITȚII

Ce, cum, și când negociem în achiziții


ETICA ÎN ACHIZIȚII

Ce înseamnă și cât de importantă este etica
în achiziții
Tipuri de atitudine non etică și impactul acesteia pe termen lung


KPI în achiziții

Principalii indicatori de performanță în activitatea de achiziții
Rolul și importanța indicatorilor de performanță din achiziții în contextul general al companiei
Impactul indicatorilor de performanță din achiziții asupra KPI-lor financiari ai companiei; strategii de îmbunătățire a acestora.


Beneficii curs:

La finalul cursului participanții vor fi capabili:
Să înțeleagă ce înseamnă ”Buyerul ca centru de profit în companie”
Să știe cum să aducă plus valoare în companie din poziția de buyer
Să comunice mult mai eficient cu clientul intern și stakeholderii
Să aplice tehnici de reducere a costurilor
Să definească rolul buyerului în licitații
Vor dezvolta abilități de gestionare obiectivă a procesului de selecție și evaluare a furnizorilor
Vor exersa tehnici de negociere în achiziții
Vor accepta importanța eticii în achiziții – impactul pe termen lung în relația cu furnizorii


Trainer – Simona Stănescu
  Simona are peste 20 de ani de experiență  în domeniul achiziților în sistemul privat și în companii multinaționale, dintre care 16 ani în cadrul Orange Romania. A coordonat proiecte de licitație în domeniul public și privat pentru Vânzări, Administrativ, HR, Juridic, Marketing, Relații cu Clienții, Consultanță, Financiar, Supply Chain, Evenimente, Public Relations, Travel & Accommodation, Debt Collection și Security, gestionând selecția furnizorilor la nivel național si internațional. A redefinit, optimizat și eficientizat procesele și procedurile de achiziții din diferite companii, fiind un real suport în implementarea procedurilor și a programelor de eficientizare a costurilor în linie cu strategia de achiziții proprie companiei, cu scopul de a maximiza profitul.
Trainer - Adrian Veselu

   Adrian fructifică experienţa de peste 23 de ani acumulată ȋn domeniul financiar şi ȋn management, din care 15 ani ȋn poziţii de conducere şi ca membru ȋn board ȋn trei companii multinaţionale. Ultimii cinci ani şi jumătate au fost dedicaţi training-ului şi consultanţei, atât pentru companii locale, cât şi multinaţionale, acumulând  ȋntr-o scurtă perioadă de timp peste 100 de sesiuni de training.
Dezvoltă şi implementează programe privind construirea strategiei de business la nivel corporativ, oferă consultanţă ȋn management financiar.
Companii pentru care a dezvoltat și susţinut programe pentruangajaților:
Dacia-Group Renault, Praktiker, Scandia Foods, Rosegur SA, Wrigley Romania, Prutul SA, Stauss, Samsung, BCR, Swiss Caps, Eureko Asigurari, Teletrade, EMA BP, Beeline Romania, Point Paper, EFD Induction, Schurter Electronics, Johnson Controls, Samsung, Caroli, Telekom, Heinrig, Nimet, Eximbank, Transfond.
Oferta financiară

Tariful pentru acest curs este de 495 euro+ TVA/ participant.

Persoanele care se inscriu la curs prin site-ul cariereonline.ro primesc un discount    de 10% mentionand codul:CARIERE10

Tariful include:
Livrarea cursului 3 zile de către traineri seniori în program 9.00 – 1700
Diplomă de participare la curs
Suportul de curs și  Materiale de lucru
Pauze de prânz și cafea


Pentru detalii și rezervări:
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
0744 65 27 00, 021 310 81 92
 
Pret: 
495.00 EUR
Training special: 
Nu

Unde

Bucuresti
Target : vanzari
Categorie : Achizitii

Pret :

495.00 EUR EUR(2,275.56 RON)


 
 
 
 
 
n/a
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter