• Acest training nu este de actualitate!

LEADERSHIP - MOTIVAREA ECHIPEI


Dynamic Learning

Descrierea cursului/tematica :

Curs OPEN, 13-14 Noiembrie 2017, București 

STRUCTURA CURSULUI:

I. ABORDAREA LEADERSHIP CA INTERACŢIUNE

Atitudine profesională şi responsabilitate ȋn conducere
Competenţe, comportamente, acţiuni ale liderului
Puterea ȋn management şi leadership
Abordări practiceși stiluri ȋn leadership
Modelul situaţional de leadership


II. INTELIGENŢA EMOŢIONALĂ ȊN LEADERSHIP

Creierul şi emoţiile
Cum influenţeazaă emoţiile comportamentul ȋn conducere
Sistemul neuronal şi sinapsele – rol ȋn dezvoltarea de abilităţi şi aptitudini
Autocontrolul şi gestionarea emoţiilor
Contribuţia inteligenţei emoţionale ȋn conducere


III. INFLUENŢA PRIN RELAŢIONARE ȊN LEADERSHIP

Elementele de comunicare esenţiale ȋn stabilirea respectului reciproc
Abilităţi de ascultare activă - ce sunt, indicatori, cum se practică?
Expresii verbale cu impact ȋn comunicarea cu subordonaţii
Asertivitatea, mijloc de comunicarea nondefensivă
Influenţa prin comunicare persuasivă


IV. MOTIVAREA ŞI MOTIVAŢIA

Cum se utilizează ca instrumente ȋn procesul de conducere:
Diferenţe ȋntre motivare şi motivaţie
Cele 4 motivaţii de bază: puterea, realizarea, relaţionarea, siguranţa
Indicatori ai demotivării
Prevenirea demotivării
Abordarea persoanelor demotivate
Asigurarea cooperării
Recompensarea rezultatelor excepţionale
Menţinerea nivelului motivaţional


V. SETAREA OBIECTIVELOR, PUNEREA ȊN PRACTICĂ ŞI EVALUAREA

DOPRAME– metodă de planificare a activităţilor
Metode de diagnoză a situaţiei existente
Fixarea scopurilor şi a obiectivelor - reguli practice 
Cum se translatează obiectivele ȋn sarcini către angajaţii din subordine
Evaluarea sau raportarea la stadiul de ȋndeplinire al obiectivelor


VI. DEZVOLTAREA ANGAJAŢILOR

Fereastra lui Johari (metoda de autodiagnoză)
Delegarea eficientă a sarcinilor
Coaching ȋn 7 paşi pentru dezvoltarea angajaţilor


VII. SOLUŢIONAREA SITUAŢIILOR CONFLICTUALE

Limbajul reactiv versus Limbajul pozitiv
Limbajul negativ şi impactul acestuia ȋn organizaţie
Tipologii de angajaţi dificili (conflictuali) şi impactul lor asupra organizaţiei
Cum să ne comportăm cu anagajaţii dificili


VIII. MODELE DISFUNCŢIONALE ȊN LEADERSHIP

Evitarea conflictelor
Tiranizarea subalternilor
Micromanagementul
Inaccesibilitatea
Jocul intriganţilor


Beneficii pentru participanți:

-Ȋmbunătăţirea abilităţilor de a identifica şi dezvolta angajaţii talentaţi, pregătindu-i pentru a-şi ȋndeplini obiectivele;
-Creşterea performanței manageriale printr-o concentrare mai pragmatică a conversaţiilor cu angajaţii;
-Dezvoltarea abilităţilor necesare conducerii şi coordonării eficiente a angajaţilor ȋn vederea ȋmbunatăţirii rezultatelor;
-Ȋmbunatăţirea competenţelor managerilor pentru motivareaeficientă a echipei;
-Adaptareaşi utilizarea conştientă a stilului de leadership potrivit fiecărei situaţii, fapt ce va creşte   competenţa şi angajamentul membrilor echipei.


Facilitator – Iulian Penescu
  Iulian a ocupat poziții de management și a coordonat cu succes echipe de producție și vânzări, în prezent este Managing Partner DYNAMIC LEARNING. Are o experiență de peste 14 ani în training.
A primit recunoaşteri pentru rezultatele obţinute personal şi cu echipele coordonate. Ȋn cursurile susţinute ȋmpărtăşeşte din experienţa proprie şi determină atitudinea specifică unui leader: crește oamenii și vei crește și tu cu ei, nu-i ține jos, căci vei rămâne și tu jos!
Cel mai popular trainer al anului din companii de consultanță”, Business Edu Awards 2010
“Manager cu rezultate deosebite in dezvoltarea afacerii ” – AVIVA 2003
Primul agent pe țară, Conferința Națională de Vânzări AVIVA 2002
Tunisia Reward pentru rezultate de top, Conferința Națională de Vânzări, ING 2001
“Incentive reward Nationale Nederlanden Olanda” pentrurezultate deosebite, Conferința Naționalăde Vânzări ING  2000  
Companii pentru care a  dezvoltat și susținut programe de instruire:Pentru vizualizarea referințelor de la clienți accesați acest: LINK

Oferta financiară:

Tariful standard pentru acest program este de 380 euro + TVA/ participant.

Persoanele care se inscriu la curs prin site-ul cariereonline.ro primesc un discount    de 10% mentionand codul:CARIERE10

Tariful include:
 Livrarea cursului două zile program 9.00 – 17.00
 Diplomă de participare la curs
 Suportul de curs și materiale de lucru
 Pauze de prânz și de cafea


Pentru detalii și rezervări:
daniela.penescu@dynamic-learning.ro
0744 65 27 00, 021 310 81 92
Pret: 
380.00 EUR
Training special: 
Nu

Unde

Bucuresti
Target : Top Management
Categorie : Leadership

Pret :

380.00 EUR EUR


 
 
 
 
 
n/a
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter