romani de succes | Cariere

Românul care a creat o campanie de 1,3 milioane de dolari: Eșecul înseamnă să renunți în a te ridica

Constantin Pescaru › Lun, 2018-03-05 19:00
Românul care a creat o campanie de 1,3 milioane de dolari: Eșecul înseamnă să renunți în a te ridica

„Nu contează dacă dai greș, ci contează să continui. Poți să încerci de 100 de ori, iar dacă a 101- a oară ai reușit, tot ce contează e că te-ai ridicat de 101 ori. Și în mod sigur nu trebuie să renunți niciodată - schimbi macazul, atâta tot. Te adaptezi, nu încerci să faci același lucru iar și iar, că asta e definiţia nebuniei, ci încerci tot timpul să schimbi acolo unde consideri că ai greșit".

Aşa susţine Andrei Amărăşteanu, care a reuşit să facă, alături de Radu Niță, cea mai de succes campanie de străngere de fonduri prin Kickstarter originară din România, în valoare de 1,3 milioane de dolari. În doar o lună şi jumătate, peste 6.000 de oameni din diverse colţuri ale planetei au dat între 140 şi 600 de dolari pentru a avea pe birou un exemplar din Lampster - o lampă cool deghizată într-un roboţel cu atitudine.

» pe larg

Emilian Popa: „Sunt un nomad digital”

Daniela Palade Teodorescu › Mar, 2018-01-09 10:45
Emilian Popa: „Sunt un nomad digital”

Emilian Popa este investitor și antreprenor, specializat pe accelerarea comerţului electronic în Africa și Orientul Mijlociu. A contribuit la evoluţia unora dintre companiile e-commerce cu cea mai rapidă dezvoltare din lume. Africa de Sud, Nigeria, Rusia, Germania, Israel, India, Emiratele Arabe Unite, China sunt câteva dintre ţările în care Emilian Popa a făcut afaceri. Ţelul său este ca toate companiile pentru care implementează modele de business să devină campioane la nivel regional și global.

» pe larg
 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter