abilitati | Cariere

Vrei să înveți ceva nou pentru job? 4 recomandări care te ajută să deprinzi ușor noi abilități

Marilena Ispas › Vin, 2018-02-09 13:01
Vrei să înveți ceva nou pentru job? 4 recomandări care te ajută să deprinzi ușor noi abilități

„Lucrând în procesul de învățare online, am constatat că în fiecare început de an, mulți angajați se înscriu în diverse cursuri în care să deprindă noi abilități. Această tendință vine probabil din moda rezoluțiilor de Anul Nou sau lăsându-se antrenați de valul schimbărilor pe care îl văd în jur, la colegi sau prieteni. Schimbările la job sunt foarte dese în luna ianuarie, nu neapărat în schimbarea serviciului, ci în dorința de a încerca lucruri noi”, a declarat pentru Harvard Business Review, Mike Kehoe, co-fondator al BitTiger, o platformă de furnizare cursuri online. Când vine vorba de deprinderea de noi abilități, însă, e bine să ții cont de câteva recomandări care să te ajute în procesul de învățare.

» pe larg

10 abilități care te pot ajuta să obții o promovare anul acesta, potrivit șefilor și managerilor

wall-street.ro › Lun, 2018-01-29 17:50
10 abilități care te pot ajuta să obții o promovare anul acesta, potrivit șefilor și managerilor

Majoritatea dintre noi își dorește să aibă o carieră de succes și să fie fericit la locul de muncă, iar pentru a obține ceea ce ne dorim trebuie să depunem efort. Dacă vrei să obții o promovare în cadrul companiei la care muncești, ar trebui să ții cont de următoarele abilități care sunt cel mai adesea căutate de șefi și manageri, potrivit Business Insider, scrie wall-street.ro.

» pe larg

De ce liderii VUCA sunt paralizaţi, orbi și surzi

Marco Mancesti › Lun, 2017-09-25 11:17
De ce liderii VUCA sunt paralizaţi, orbi și surzi

Liderii care manifestă caracteristicile VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity și Ambiguity) – volatilitate, incertitudine, complexitate şi ambiguitate – ajung să sufere de „efectul triplei decuplări” – paralizați, orbi și surzi.

» pe larg

Interviul de angajare. Sunt hobby-urile relevante? Le trecem în CV?

Dana Badea › Mar, 2016-09-20 11:42
Interviul de angajare. Sunt hobby-urile relevante? Le trecem în CV?

Sunt hobby-urile relevante într-un interviu? Ce facem cu pasiunile? Le trecem sau nu în CV? Ultimul paragraf din CV este cel în care majoritatea persoanelor descriu ceea ce fac cu plăcere sau ce le preocupă în mod deosebit. O fac însă fără a spune ceva neapărat interesant sau original. Îți place să desenezi şi eşti pasionat de artă? S-ar putea să nu îl intereseze prea mult pe angajator, dacă jobul este în domeniul contabilităţii. Interesul pentru desen și artă ar putea fi apreciat, dacă aplici pentru un job la o firmă de arhitectură, de exemplu. 

» pe larg

5 abilități cruciale pentru avansarea în carieră

dorudima.ro › Joi, 2016-08-04 12:35
5 abilități cruciale pentru avansarea în carieră

Atunci când vine vorba de succesul profesional, de cele mai multe ori nu sunt suficienți anii de experiență în domeniu și diploma de studii superioare. Acest lucru se întâmplă deoarece  angajatorii au nevoie de acele persoane care posedă competențele personale ce le permit să interacționeze și să lucreze eficient cu cei din jur: leadership, autocunoaștere, comunicare eficientă și inteligență emoțională dezvoltată. De exemplu, un criteriu important pentru selecția candidaților la Google este abilitatea de a asimila rapid noi cunoștințe.

» pe larg

4 abilităţi pe care antreprenorii nu reuşesc să le stăpânească

Doru Dima › Lun, 2016-05-09 10:09
4 abilităţi pe care antreprenorii nu reuşesc să le stăpânească

Antreprenorii au o pasiune imensă. Ei sunt motivați și au încredere în sine și în propriile idei. Dar, din păcate, multora le lipsesc abilitățile de bază pentru a putea avea succes.

» pe larg

Cum să devii CEO înainte de a împlini 30 ani

Dana Badea › Joi, 2016-04-07 13:23
Cum să devii CEO înainte de a împlini 30 ani

Modul în care devii CEO diferă în funcţie de domeniu, dar abilitățile necesare pentru a fi cu adevărat lider, sunt mereu aceleași. De obicei, e nevoie de o viață de om pentru a le dobândi, dar există modalități de a suplini această provocare dată de timp. Entrepreneur.com prezintă trei lucruri pe care ar trebui să le faci pentru a deveni CEO înainte de a împlini 30 de ani. Compensează dezavantajul lipsei de experiență cu idei îndrăznețe și multă energie în abordarea provocărilor!

» pe larg

Abilităţile din CV care fac diferenţa între candidaţi

wall-street.ro › Lun, 2016-03-21 17:46
Abilităţile din CV care fac diferenţa între candidaţi

Care sunt modurile în care îţi poţi scoate în evidenţă abilităţile atunci când îţi completezi CV-ul?
Secţiunea de abilităţi din CV poate fi cheia de care ai nevoie pentru a obţine jobul mult visat, scrie WALL-STREET.RO. 

» pe larg

6 trăsături de personalitate care-i impresionează pe angajatori

Dana Badea › Joi, 2016-03-10 13:46
6 trăsături de personalitate care-i impresionează pe angajatori

În zilele noastre companiile caută angajați care au mai mult decât calificările necesare. Interviul poate fi o confirmare, dar şi o negare a compatibilităţii profilului dumneavoastră de candidat cu cel al postului scos la concurs. Candidatul perfect nu este neapărat angajatul ideal. Ca atare, angajatorul va căuta să determine, la sfârşitul întrevederii cu dumneavoastră dacă sunteți persoana capabilă să răspundă cât mai multora dintre exigenţele postului. Va încerca să vă identifice atuurile, să vă evalueze caracterul, experienţa de muncă şi experienţa de viaţă, capacitatea de adaptare. 

» pe larg

7 semne că e un bun moment să ceri o mărire de salariu

Dana Badea › Joi, 2016-02-25 13:49
7 semne că e un bun moment să ceri o mărire de salariu

Mărirea de salariu depinde întotdeauna de starea de spirit a șefului! Nu o spunem noi, o spun specialiștii în negociere. Așa că dacă vrei să primești mai mulți bani, printre alte lucruri pe care le iei în calcul, ai grijă ca șeful să fie într-o pasă bună. Fiecare dintre noi își dorește o mărire de salariu, dar nu toți o primim. Cei mai mulți dintre noi, pentru a avea un salariu mai mare, alegem să schimbăm locul de muncă. Este decizia cea mai la îndemână. Dar invocând vechea zicală românească “nu da vrabia din mână pe cioara de pe gard” poate ar fi mai bine să optezi pentru o negociere a salariului în cadrul actualului loc de muncă. Și dacă te hotărăști să faci asta, atunci iată care ar fi, în opinia salary.com, cele 7 semne că e momentul potrivit să o faci. 

» pe larg
 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter