Dragoş Enea
Dragoş Enea

-

Customer Service Manager OPTEX România și Bulgaria de la 12 Oct 2017
-

Dragoş Enea este noul Customer Service Manager pentru România și Bulgaria al OPTEX. 
În noul său rol se va axa pe suportul tehnic, coordonând canalul actual de parteneri și dezvoltând noi relații de parteneriat în acord cu strategia companiei de a implementa obiectivele anuale de business. El va raporta către Jacek Wójcik, Customer Service Director CEE OPTEX. 

Dragoş Enea s-a alăturat OPTEX după experiența în cadrul unei companii lider în securitate integrată. În cadrul experienței anterioare, Dragoș a fost responsabil cu dezvoltarea de proiectare de soluții, oferind asistență tehnică și traininguri de produs pentru utilizatorii noi și potențialii utilizatori finali.
Pe parcursul anilor de experiență a dobândit cunoștințe aprofundate despre sistemele de curenți slabi, a avut prilejul să înțeleagă modul de protecție a infrastructurii critice și funcționarea soluțiilor integrate ale sistemelor (detectare a incendiilor, control acces, detectare a intruziunilor, CCTV și automatizări de clădiri).
Este absolvent al Universității Tehnice de Construcții și Inginerie Civilă, secția de Automatizări Informatice. 

 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter