A apărut ediţia de decembrie a Revistei CARIERE: Experiențe care ne redefinesc și ne reinventează viața
Daniela Palade Teodorescu › Joi, 2017-12-14 12:09
Citeste si:
Interviul în exclusivitate, care a dat și coperta ediției, îl are ca protagonist pe Tibi Ușeriu, alergător de anduranță în condiții extreme. „Dacă vrei să pupi cerul, mai întâi trebuie să-ți julești genunchii” este titlul interviului-fulger care a pornit de la cartea „27 de pași”, scrisă de Tibi Ușeriu după celebra cursă 6633 de la Cercul Polar, un adevărat maraton al regăsirii de sine. Fotografii în premieră și o copertă inedită cu un lider al cărui motto este „Nu contează ce face viața cu tine, contează ce faci tu cu ceea ce a făcut viața din tine.”
Cover story: În căutarea sinelui pierdut – momentul de cotitură către un nivel superior de conștiință
Liderii, managerii, antreprenorii sunt mereu în căutare de formule prin care să se reinventeze, să își recalibreze energiile, motivația, să își redescopere sensul vieții, misiunea, vocația. Am invitat câțiva specialiști din diverse domenii să descrie mai bine nevoia oamenilor de a se repoziționa major într-un anume moment al evoluției profesionale și personale.
Senioratul activ: Pensionarii vor fi mentori şi formatori pentru tinerii angajaţi
Nici pensionarea nu mai e ce a fost. La vârsta la care bunicii noștri se retrăgeau din câmpul muncii, se bucurau de timpul liber și își creșteau nepoții, acum tot mai multe persoane preferă să rămână active și să lucreze în continuare chiar și după ce ajung la 65 de ani. Iar cum nevoia de specialiști este uriașă, seniorii reprezintă o resursă bogată pentru companiile care sunt nevoite să rezolve criza acută de personal sau care au nevoie de formatori pentru tinerii angajaţi.
Managerii din România care aleargă sau înoată pentru a-i ajuta pe alţii
Câteva mărturisiri ale unor manageri care aleg să își trăiască viața cu un scop mai înalt decât binele personal. Schimbările interioare pot fi minore, dar clare, ori radicale și decisive. În orice caz, voluntariatul funcționează ca un declanșator și catalizator în acelaşi timp. Pentru că persoana care își dedică timpul și priceperea pentru a-i ajuta pe alții contribuie la a face o lume mai bună și totodată se dezvoltă din punct de vedere personal.
Consultă AICI lista magazinelor în care poată fi găsită Revista CARIERE şi detalii despre abonare.
Comentarii
Adăugati comentariu
Cultura antreprenorială la români - în noul număr al Revistei CARIERE din luna aprilie, 2018
În ediţia de aprilie, Revista CARIERE te inspiră cu articole care aduc o nouă perspectivă în analiza Culturii antreprenoriale la români. Am inițiat o dezbatere despre aptitudini și... » pe largHR Workshop Marathon – informații și inspirație pentru profesioniștii din HR
„Este mult mai important să fii interesat decât interesant”, după cum bine spune Jane Fonda. Interesanți, dar mai ales interesați, implicați și curioși, activi și doritori să... » pe largAntreprenorii români au adus creativitatea la rangul de succes (I)
Să conduci o afacere nu este uşor, mai ales într-un mediu de business competitiv. Tocmai de aceea creativitatea este un factor diferenţiator şi esenţial, deoarece alimentează... » pe largO călătorie prin filosofia radicală de afaceri a lui Partridge
Unii îl numesc un antreprenor fascinant, alții doar îl citesc. Despre Dale Partridge, 33 de ani, se spune că e dovada vie a faptului că modelele de business responsabile din punct de... » pe largGândești strategic când știi să-ți imaginezi viitorul
Într-o lume aflată în continuă și rapidă transformare, deja nu ne mai putem baza pe ce a fost ca să intuim ce va fi. Pentru a ști să ne imaginăm viitorul e nevoie să ne... » pe largLimbajul trupului la interviu. Oamenii te vor trata diferit în funcție de ce transmite corpul tău?
Te-ai documentat asupra companiei, te-ai gândit la întrebări comune de interviu și la răspunsuri adecvate, dar ar putea corpul tău să fie propriul dușman și să-ți submineze... » pe largCum recunoaștem oamenii autentici
„Fii sincer cu tine însuți” ne spune Shakespeare. Și cum Shakespeare are întotdeauna dreptate (chiar și cu mult înainte să știm noi de ce), atunci să-i dăm dreptate și să vedem... » pe larg„Nu judec viața în termeni de viață personală și viață profesională”
Georgeta Dendrino, Managing Director al companiei de consultanţă şi formare profesională Interact, este coach, mentor, antreprenor, dar nu numai. » pe largCum să dai un feedback constructiv și ce trebuie să eviți atunci când îți evaluezi angajații
Feedback-ul pe care îl dai angajaților trebuie să fie util. Căci acesta îi este scopul principal, nu-i așa? Altfel, e cam degeaba. Ca să îți dai seama cum să faci o evaluare... » pe largStrategia pe care Google şi Yahoo o folosesc pentru a stabili salariile angajaţilor
Atunci când un gigant IT face angajări, salariul unui nou angajat poate fi greu de stabilit. Tocmai de aceea multe companii din acest sector folosesc regula numită "meet, not... » pe largErgofobia - teama irațională de a munci
Nu vrei să mai mergi la serviciu? Șeful te inhibă când țipă la tine? Zgomotul, colegii de muncă, apelurile telefonice, sarcinile de serviciu te copleșesc? Atunci este posibil să... » pe largPortretul unei antreprenoare self-made woman: Mihaela Leventer
Întâlnirea Professional Women Network Romania, dedicată absolventelor modulului „Toolkit for Beginner Women Entrepreneurs”, a avut în centru povestea unui medic-antreprenor care a... » pe larg50 de tablouri ale unor pictori impresioniști, în tezaurul unei bănci
O bancă își va expune o parte importantă a tezaurului ei cultural la Art Safari. » pe largFața (in)umană a liderilor – cum se vede din perspectiva psihologilor
Cum ar trebui să arate „fața umană” a unui lider autentic? Exact ca a fiecărui membru din echipa sa! O organizație are propria ei viață, temperament și caracter, la care fiecare... » pe largHR-ul nu tace! Discriminarea profesională a celor cu vârsta 50 plus face ravagii în România
În acest episod, veți afla și o altă perspectivă despre discriminarea profesională pe teme de vârstă, dar nu numai, și felul în care politica de resurse umane ar trebui... » pe largOglindă, oglinjoară, cine-i cea mai angajabilă din țară?
Executivii supraponderali tind să fie percepuți ca fiind mai puțin eficienți la locul de muncă, atât ca performanță, cât și în relațiile interpersonale. În întreaga lume,... » pe larg