Management

Strategia pe care Google şi Yahoo o folosesc pentru a stabili salariile angajaţilor

Constantin Pescaru › Vin, 2018-04-20 17:39
Atunci când un gigant IT face angajări, salariul unui nou angajat poate fi greu de stabilit. Tocmai de aceea multe companii din acest sector folosesc regula numită "meet, not beat".
Foto: Wikimedia Commons

Marrissa Mayer a deţinut poziţia de CEO în cadrul Yahoo din 2012 până anul trecut, când gigantul IT a fost cumpărat de Verizon. Iar anterior, a lucrat şi la Google.

Ea a povestit recent, într-un interviu acordat The New York Times, despre modul în care se stabileau salariile la cele două companii.

E vorba de aşa-numita regulă "meet, not beat".

Acest lucru presupune să oferi salarii competitive pentru piaţa pe care activezi. Şi chiar dacă dai salarii mari,  diferenţa să nu fie foarte mare faţă de alte companii.

De ce?

Motivul e simplu. "Vrei să angajezi oameni care vor să lucreze în compania din motivele corecte. Iar pentru a te asigura că angajezi oameni care rezonează cu misiunea companiei, atunci trebuie să îi recompensezi cum trebuie, însă în aşa fel încât să nu fie motivaţi doar de banii pe care îi primesc", explică Mayer.

0 comentarii 1213 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter