Management

De 20 de ani în banking

Adriana Coblişan › Lun, 2018-01-15 16:30
Bankingul este în primul rând despre oameni, despre nevoile lor, despre cum putem să le facem viaţa mai bună şi nu despre cifre, crede Adina Mihalcea, Șef Departament Managementul Rețelei, BCR.

Adina a absolvit Facultatea de Finanțe, Bănci și Contabilitate, specializarea Finanțe Bănci. Pentru că a parcurs un domeniu care punea pe primul loc cifrele, conturile, graficele, analizele, încă din anii de facultate a fost preocupată de atribuirea de sens cifrelor, de faptul că este o capcană să rămâi în spatele unor noțiuni abstracte, nedublate de realitate, oameni și adaptate permanent la prezent și la viitor.
Astfel, a început ca junior într-un departament de credite, o echipă de analiști, juriști și ingineri evaluatori, de la care a învățat că la acordarea unui credit trebuie să vezi în primul rând afacerea, oamenii și apoi documentele și cifrele. A continuat într-o mare echipă de carduri ca manager de produs, coordonator de echipe și director de proiect. A învățat că dacă te bazezi pe o super echipă, cu un adevărat lider, crezi în tine și în oamenii cu care lucrezi, iubești ceea ce faci, îndrăznești să pui în practică idei noi, atunci și rezultatele sunt excepționale.

„Din anul 2013 am șansa să lucrez în BCR, o bancă ce s-a poziționat în avangarda transformărilor de retail banking din România, care a trecut printr-o readaptare profundă a businessului în termeni de tehnologie, oameni și procese. Este cea mai complexă și mai plină de provocări perioadă din viața mea profesională”, spune Adina. Ea a învățat că fiecare proiect, idee, activitate se gândesc și se implementează punându-te efectiv în locul beneficiarului, fie că este clientul, fie că este colegul din unitatea BCR aflat în fața clientului.

“Am avut șansa de a fi parte a unor echipe care au lucrat la proiecte dinamice și provocatoare, adresate lumii reale a clienților și a colegilor aflați în linia întâi, în fața clienților – pionierat în lumea cardurilor, credite, coordonarea unor echipe cu activitate 24/24, crearea unor echipe noi, scrierea unei noi pagini în istoria de retail a BCR” - Adina Mihalcea, Șef Departament Managementul Rețelei, BCR
 

Acum, Adina coordonează o echipă de „profesioniști dinamici, entuziaști, răspândiți în toate colțurile țării”, adică un fel de echipă de intervenție rapidă. Ea interacționează zilnic, probabil, cu sute de oameni, prin telefoane, mesaje, întâlniri.
“În timpul liber sunt alături de familia mea, citesc, călătoresc, mă joc, mă bucur de natură și de toate lucrurile frumoase din jurul meu. Cred în echilibru, în respect, în susținere reciprocă și vreau ca, Ana și Adrian, cei doi copii ai mei să fie mândri de mine și datorită realizărilor din viața profesională”, conchide Adina Mihalcea.


Articol preluat din numărul 243/decembrie 2017 al Revistei CARIERE. Pentru detalii legate de abonare, click aici.
  

0 comentarii 977 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter