Management

Atenţia la detalii face diferenţa: CEO-ul LinkedIn a făcut un selfie la biroul unui angajat şi a ajuns viral

Constantin Pescaru › Mar, 2017-11-14 17:36
Detaliile fac diferenţa - auzim destul de des această vorbă, fie că e vorba de cravata potrivită pe care o asortăm costumului sau de pantofii potriviţi pentru rochia de cocktail, fie atunci când vrem să gătim un fel de mâncare special. Însă nu trebuie să uităm că acest lucru e valabil şi la job. Iar o angajată a LinkedIn şi-a impresionat atât de mult şeful încât acesta a făcut un selfie la biroul ei. Şi nu numai atât: fotografia respectivă a ajuns viral.
Foto: LinkedIn

Atunci când Mariah Walton, care lucrează la biroul LinkedIn din Dublin, a realizat că va rata vizita CEO-ului companiei pentru că va fi în concediu, ea a luat măsuri.

Nu vă gândiţi că şi-a anulat vacanţa în Veneţia, ci a făcut un gest aparent mărunt, dar care nu a trecut neobservat.

Potrivit Business Insider, ea i-a lăsat un bileţel CEO-ului LinkedIn, Jeff Weiner, pe biroul său, în care şi-a notat atribuţiile şi a subliniat aportul adus la dezvoltarea companiei. Nu strică niciodată să îi aminteşti şefului importanţa muncii tale, nu-i aşa?

În plus, la final i-a transmis că îi pare rău că ratează ocazia de a face un selfie împreună. 

Ei bine, iată că Jeff Weiner a apreciat gestul ei. Când a ajuns la biroul LinkedIn din Dublin, CEO-ul companiei s-a aşezat la biroul acesteia şi a făcut o poză în care se vede bileţelul cu pricina.

"Mariah, îmi pare rău că nu am avut ocazia să ne întâlnim. Continuă să faci o treaba bună. Munca ta a fost revoluţionară pentru echipă", i-a transmis Jeff Weiner angajatei sale.

Fotografia a devenit viral şi a primit zeci de mii de like-uri şi sute de comentarii pe reţelele de socializare.

Citeşte şi: Global LinkedIn Top Companies: Clasamentul celor mai doriţi angajatori din lume 

"Momentul acela când îţi programezi fără să ştii că CEO-ul companiei la care lucrezi vine la birou pentru a-ţi cunoaşte echipa. Nu strică să îi reaminteşti subtil ceea ce faci şi cum contribui la dezvoltarea organizaţiei.

Mulţumesc pentru vizită, Jeff Weiner. Sunt mândră de echipa cu care lucrez. Acum am şi un nou selfie favorit", a spus Mariah Walton.

Jeff Weiner este unul dintre cei mai apreciaţi CEO din SUA. El ocupă poziţia cu numărul 35 în topul realizat de Glassdor şi se află înaintea şefului Uber, Dara Khosrowshahi (#39), lui Jack Dorsey de la Twitter/Square (#38), respectiv Tim Cook de la Apple (#53).

De ce e important ca un angajat să îi reamintească din când în când importanța muncii sale șefului?

Un angajat care este conștient de valoarea muncii sale va avea o atitudine care va transmite încredere, precizează Ana Nicoleta Zafiu, Consilier în Carieră, CareerInvest, pentru Revista CARIERE.

Este recomandat ca angajatul să vorbească în mod deschis despre rezultatele pe care le obține cu superiorul direct, întrucât astfel vor fi evitate situațiile în care reușitele sale vor fi trecute neobservate.

În acest fel, angajatul își va construi o imagine profesională care îl va ajuta să fie apreciat corect în mediul organizațional din care face parte, mai susţine Ana Nicoleta Zafiu.

Dar care sunt cele mai eficiente metode prin care poate face acest lucru?

"Un angajat poate să-și pună în valoare activitatea, specificând care a fost contribuția sa concretă în obținerea rezultatelor și care a fost plusvaloarea pe care a adus-o. În acest sens, are posibilitatea să expună strategia pe care a abordat-o, planul de lucru pe care l-a implementat, abilitățile sau competenţele care i-au fost utile, ş.a.m.d.", punctează Ana Nicoleta Zafiu.

În concluzie, superiorul trebuie să afle din când în când importanţa muncii tale. Iar un exemplu concret este chiar Mariah Walton de la LinkedIn. Nu te teme de reacţia şefului, căci nu se ştie când acţiunile tale vor ajunge viral, nu-i aşa?

0 comentarii 5310 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter