Management | Cariere

Strategia pe care Google şi Yahoo o folosesc pentru a stabili salariile angajaţilor

Constantin Pescaru › Vin, 2018-04-20 17:39
Strategia pe care Google şi Yahoo o folosesc pentru a stabili salariile angajaţilor

Atunci când un gigant IT face angajări, salariul unui nou angajat poate fi greu de stabilit. Tocmai de aceea multe companii din acest sector folosesc regula numită "meet, not beat".

» pe larg

3 situații în care nu te-ai gândi că soluția pentru echipa ta este abilitatea de a negocia

wall-street.ro › Joi, 2018-04-19 17:23
3 situații în care nu te-ai gândi că soluția pentru echipa ta este abilitatea de a negocia

Da, poate ca ne asteptam ca negocierea sa fie legata de vanzare, de exemplu, dar mai putini se gandesc ca negocierea si, implicit, abilitatile de negociere sunt strans legate si de capacitatea de a rezolva un conflict.

» pe larg

Cultura antreprenorială la români - în noul număr al Revistei CARIERE din luna aprilie, 2018

Daniela Palade Teodorescu › Joi, 2018-04-19 12:12
Cultura antreprenorială la români - în noul număr al Revistei CARIERE din luna aprilie, 2018

În ediţia de aprilie, Revista CARIERE te inspiră cu articole care aduc o nouă perspectivă în analiza Culturii antreprenoriale la români. Am inițiat o dezbatere despre aptitudini și comportamente antreprenoriale, pentru a afla în ce măsură sunt înnăscute sau dobândite.

» pe larg

Angajament solemn pentru respectarea egalităţii de şanse: 80 de organizații au semnat Carta Diversității din România

Constantin Pescaru › Mie, 2018-04-18 17:00
Angajament solemn pentru respectarea egalităţii de şanse: 80 de organizații au semnat Carta Diversității din România

80 de organizaţii au aderat public la principiile Cartei Diversităţii şi și-au anunțat sprijinul în promovarea unei culturi a diversității în România, în cadrul unui eveniment ce a avut loc astăzi.

» pe larg

Câteva greșeli de e-mail care v-ar putea costa slujba

Marilena Ispas › Mie, 2018-04-18 13:05
Câteva greșeli de e-mail care v-ar putea costa slujba

Ca orice persoană în căutare de job, fiecare interacțiune pe care o aveți cu un potential angajator este o șansă de a face o impresie… bună sau rea. Fiți foarte atenți atunci când vă aflați în această situație: dați CV-ul către prieteni să îl citească, ca să nu aibă greșeli, redactați cu mare atenție o scrisoare de intenție, aplicați pentru job-ul dorit și petreceți ore în șir pentru pregătirea pentru interviu. Acum vine o parte foarte importantă: e-mail-ul. V-ați gândit vreodată că puteţi ajunge până la interviul final, dar din cauza unei mici greșeli din e-mail să ratați poate chiar șansa vieții voastre?

» pe larg

Cum să dai un feedback constructiv și ce trebuie să eviți atunci când îți evaluezi angajații

Constantin Pescaru › Mar, 2018-04-10 20:42
Cum să dai un feedback constructiv și ce trebuie să eviți atunci când îți evaluezi angajații

Feedback-ul pe care îl dai angajaților trebuie să fie util. Căci acesta îi este scopul principal, nu-i așa? Altfel, e cam degeaba. Ca să îți dai seama cum să faci o evaluare constructivă, trebuie să ai în minte un singur lucru: axează-te pe ceea ce contează cu adevărat pentru persoana din fața ta.

» pe larg

Cum delegi corect sarcini? Învață să te bazezi pe colegii din toate departamentele

wall-street.ro › Mie, 2018-04-04 17:53
Cum delegi corect sarcini? Învață să te bazezi pe colegii din toate departamentele

Doar unu din zece manageri știe cum să delege corect sarcinile în cadrul unei echipe, scrie Forbes, care citează un reputat profesor de economie din Marea Britanie. De ce le este liderilor atât de greu să facă acest lucru? Una dintre explicații ar fi că vor să dețină controlul, lucru care nu îi face lideri eficienți. Din contră, scrie WALL-STREET.RO. 

» pe larg

Greșeala capitală pe care o fac mulți manageri atunci când dau feedback angajaților

Constantin Pescaru › Mar, 2018-04-03 12:42
Greșeala capitală pe care o fac mulți manageri atunci când dau feedback angajaților

Adevărul este că foarte mulți angajați sunt nemulțumiți de modul în care decurge evaluarea performanțelor lor. Iar unul dintre principalele motive este că managerii dau adesea un feedback prin comparație, în locul unuia constructiv.

» pe larg

De ce nu învaţă liderii mai nimic din succesele şi din eşecurile lor (I)

Ben Bryant › Vin, 2018-03-30 17:46
De ce nu învaţă liderii mai nimic din succesele şi din eşecurile lor (I)

Semnificaţia învăţării s-a schimbat mult în deceniile recente. Cunoaşterea – în sensul de cunoştinţe şi, în general, informaţii – este disponibilă oricui în mod gratuit. În decursul ultimilor 50 de ani, metodele pedagogice ale tuturor instituţiilor de educaţie au început să pună mai mult accent pe explorare şi descoperire, precum şi pe nevoia de a învăţa cum să înveţi. Această schimbare de accent a dus, de asemenea, la o schimbare de atitudine faţă de ideea că învăţarea nu se opreşte, ci durează cât trăieşti. Deci învăţarea se opreşte numai dacă alegem noi să o lăsăm să se oprească.

» pe larg

De ce oamenii își pierd motivația și ce pot face managerii pentru a-i ajuta

Marilena Ispas › Vin, 2018-03-30 12:11
De ce oamenii își pierd motivația și ce pot face managerii pentru a-i ajuta

Atunci când este vorba de gestionarea resurselor umane, adică a oamenilor la locul de muncă, aceasta presupune pentru mulţi manageri dureri de cap şi o provocare căreia cu greu îi pot face faţă.
Angajaţii, în calitate de resurse umane, sunt mult mai complex şi dificil de gestionat decât, bunăoară, resursele financiare, tehnice, informaţionale etc. În acelaşi timp, resursele umane sunt unice în ceea ce priveşte potenţialul lor de creştere şi de dezvoltare, în capacitatea lor de a-şi cunoaşte şi a-şi învinge propriile limite.

» pe larg
 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter