Leadership

Cum să faci carieră în public affairs

Marius Dobre › Vin, 2014-07-18 13:03

Este sau nu lobbying-ul un subiect tabu în România? Ce înseamnă public affairs și cu ce instrumente lucrează? Care sunt actorii din această piață și cine aspiră să se perfecționeze în această meserie? Ce calități trebuie să aibă un aspirant și ce experiență e relevantă? Răspunsurile la aceste întrebări le vom afla luni, 21 iulie, în cadrul unei noi ediții Jurnal de Leadership, emisiunea care te aduce cu un pas mai aproape de succes.

Moderatorii emisiunii, Marius Dobre și Mirabela Stoica, o vor avea în studio alături de ei pe Laura Florea(foto), managing partner Point Public Affairs, parte a GMP Group, cel mai mare grup independent de comunicare din România și președintele Asociației Registrului Român de Lobby.

Laura este o pionieră în public affairs în România având aproape 20 de ani de experiență în lobbying, public affairs, corporate communication și corporate social responsibility. Laura a dezvoltat și implementat campanii de public affairs și strategii de comunicare pentru multinaționale importante din România. Experiența ei include cunoștințe excelente care țin de sfera politică, de factorii de decizie legislativi și de autorități. A condus campanii de lobbying și public affairs pentru sectorare diferite precum farmaceutice, agricultură, media & advertising, mediu, băuturi racoritoare, imobiliare și altele.

0 comentarii 2135 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter