Leadership

7 păcate capitale în leadership: Sunteți vinovaţi de ele?

Doru Dima › Mar, 2015-03-17 12:06


Succesul unei afaceri pornește de la lideri și de la strategiile pe care aceștia le pun în aplicare. Edwin H. Friedman a afirmat, „Leadershipul poate fi considerat ca o capacitate de a te defini în fața celorlalți într-un mod care clarifică și extinde o viziune a viitorului.” Este important să recunoaștem atributele pozitive, eficace ale fiecărui lider, dar este important și să conștientizăm obstacolele care se conturează. Un leadership de succes se dezvoltă de-a lungul timpului și nu poate fi îmbunătățit decât atunci când liderii știu să depisteze și să remedieze factorii care îl inhibă pe acesta. În continuare, vă voi prezenta cele șapte păcate capitale în leadership:

Păcatul nr. 1: Graba în timpul procesului de angajare

Fără a-și rezerva perioada corectă de timp pentru a angaja salariații, companiile riscă să piardă timp, efort și bani din cauza unei persoane care nu a fost niciodată calificată pentru a îndeplini o anumită funcție. În general, practicile calitative de angajare la toate nivelurile îmbunătățesc performanța. Interviurile tradiționale și controalele îi pot ajuta pe angajatori să își formeze o imagine clară a comportamentelor din trecutul candidatului, dar un predictor mult mai exact al comportamentului este reprezentat de evaluările realizate înaintea angajării. Dacă nu investiți acum timp și bani în angajarea persoanei potrivite, cum vă puteți aștepta să aveți vreodată rezultate semnificative? Asigurați-vă că atât dumneavoastră cât și echipa HR sunteți bine echipați pentru a implementa un proces eficient de angajare și integrare.

Păcatul nr. 2: Presupunerea că angajații dumneavoastră cunosc obiectivele și scopul companiei

Chiar dacă organizația dumneavoastră a implementat un plan strategic impresionant, acesta se poate dovedi inutil dacă nu este înțeles și acceptat la toate nivelurile. Liderii eficienți ar trebui să își aloce timp pentru a-și instrui angajații în legătură cu obiectivele companiei. Liderii sunt responsabili inclusiv de fixarea obiectivelor pe termen scurt și de comunicarea clară și consecventă a acestora. Obiectivele și scopurile companiei trebuie repetate de fiecare dată când compania realizează planuri pe termen scurt. În acest mod, angajații vor înțelege pe ce se bazează compania.

Citeşte mai multe pe DoruDima.ro

0 comentarii 1919 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter