Cum să

Efortul de comunicare îi implică pe toți din companie, nu numai managementul

Revista CARIERE › Mie, 2017-11-15 17:11
„Brand-ul este o promisiune, trebuie să te asiguri că totul funcționează intern înainte de a comunica extern” este statement-ul cu care și-a început Kelly pledoaria pentru setarea unei strategii de comunicare internă în orice organizație. Expert în comunicare organizațională în cadrul a trei mandate ale prim-miniștrilor Marii Britanii, Kelly are o experiență de peste 25 ani în comunicarea organizațională iar exemplele ei au fost menite să ofere o imagine de ansamblu a unei companii care își dorește construirea unui brand solid. 

Venită pentru a treia oară la București, Kelly Freeman expert în comunicare a vorbit despre importanța gândirii strategice în companii și rolul oamenilor de PR în organizațiile lor.  Kelly a susținut un training structurat pe trei module cu durata de o zi: Strategii avansate de PR, Strategic Event Management și Comunicare Internă. Cursurile au fost susţinute de International School of Communication în parteneriat cu agenția locală Creative Business Management. La curs au participat reprezentanți ai instituţiilor şi companiilor românești cu rol în procesul de comunicare de business și comunicare internă precum și antreprenori.

Ea i-a sfătuit pe cei prezenți să își orienteze eforturile în a livra o experienţă a brand-ului diferențiată, în funcție de tipurile de public pe care le identifică un comunicator. “Efortul de comunicare îi implică pe toți din companie, nu numai managementul sau departamentul de comunicare. Comunicarea trebuie să fie un flux permanent care ajunge la toți angajații companiei și le insuflă valorile și misiunea organizației.
De aceea, comunicarea strategică începe de la comunicarea internă. Într-o lume ideală, comunicatorul trebuie să aibă rol decizional, să fie asimilat cu managementul, nu să fie considerat o funcție executivă de unde nu poate interveni în setarea mesajelor”, le-a spus Kelly participanților, oferindu-le în acelaşi timp soluţii pentru a convinge superiorii să adopte ideile şi strategia lor.

Potrivit trainerului britanic, brand-ul nu este un cod de conduită sau un mod de “a face” ci de “a fi”.  Timp de trei zile, participanții la curs au putut să își creeze strategii pe termen lung pe care le-au validat împreună cu trainerul în cadrul workshop-urilor interactive.

“Întâlnirea cu Kelly este o sursă de inspirație pentru orice comunicator experimentat. Exemplele din activitatea ei internațională și stilul sintetic de a livra cunoștințe avansate este motivul pentru care cursurile susținute de ea sunt din ce în ce mai căutate de către foarte multe companii. La a treia ediție a acestuia, putem spune că avem un produs de training de succes pe piața din România”, spune Bianca Preda, business manager Creative Business Management.

Următoarea ediție a programului avansat de training realizat în colaboare cu ISOC va avea loc în luna iunie 2018. 

  • Revista Cariere a fost partener media al evenimentului. 
0 comentarii 1030 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter