Cum să | Cariere

Networking: Sfaturi esenţiale pentru a-ţi crea o reţea puternică de profesionişti, care te va ajuta în carieră

Constantin Pescaru › Mie, 2017-03-29 16:54
Networking: Sfaturi esenţiale pentru a-ţi crea o reţea puternică de profesionişti, care te va ajuta în carieră

Networking-ul te poate ajuta în carieră. Este indicat să-ţi dezvolţi o reţea de contacte, cunoştinţe şi profesionişti în domeniul în care activezi. Până la urmă, e în natură omului să socializeze, iar dacă acest lucru îţi poate da un boost la job sau îţi aduce noi clienţi ori parteneri de afaceri, atunci de ce să nu o faci? 

» pe larg

15 trucuri pentru administrarea eficientă a timpului pe care ar fi trebuit să le ştii până la 20 de ani

wall-street.ro › Mie, 2017-03-29 11:28
15 trucuri pentru administrarea eficientă a timpului pe care ar fi trebuit să le ştii până la 20 de ani

Uneori nu poţi să-ţi atingi obiectivele şi ai impresia că nu ai suficient timp pentru a reuşi să termini toate lucrurile propuse într-un termen scurt. Dacă te confrunţi cu o astfel de problemă, ar trebui să ştii cum să-ţi administrezi timpul astfel încât să-ţi atingi obiectivele până la data estimată. Wall-Street.ro prezintă câteva trucuri care te pot ajută să-ţi manageriezi timpul pentru a fi cât mai productiv în fiecare zi. 

» pe larg

Networking-ul nu e doar o denumire pompoasă pentru crearea unor relaţii noi. În fapt, te poate ajuta să avansezi în carieră

Oana Vişan › Vin, 2017-03-24 12:45
Networking-ul nu e doar o denumire pompoasă pentru crearea unor relaţii noi. În fapt, te poate ajuta să avansezi în carieră

Networking-ul este practic un proces şi un instrument de marketing cu efect puternic, care iniţiază şi susţine succesul pentru orice persoană sau organizaţie şi care favorizează schimbul de informaţii şi idei între indivizi sau grupuri care împărtăşesc interese comune. Reţeaua de contacte se poate activa în două direcţii: social (social networking) sau afaceri (profesional / business networking). 

» pe larg

De ce faci ceea ce faci. Trei idei despre cum să folosești cultura organizațională pentru a îmbunătăți performanța

Estera Anghelescu › Joi, 2017-03-23 12:39
De ce faci ceea ce faci. Trei idei despre cum să folosești cultura organizațională pentru a îmbunătăți performanța

Cultura organizațională este o preocupare constantă pentru top management-ul companiilor și pentru specialiștii de HR. Apare des în strategii și PowerPoint-uri interne, dar de cele mai multe ori cultura organizațională este utilizată doar ca un instrument de recrutare a angajaților.  Cea mai bună metaforă aici este bine-cunoscuta expresie "Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul".

» pe larg

TU îmi răspunzi diferit față de trecut, deci și TU te schimbi! A fi sau a nu fi fixist

Roxana Roseti › Mie, 2017-03-22 16:35
TU îmi răspunzi diferit față de trecut, deci și TU te schimbi! A fi sau a nu fi fixist

“De câte ori aţi auzit persoane care să spună “se face ca mine, pentru că așa zic eu”? De câte ori aţi auzit “nu e bine”, fără să vi se explice de ce, “nu ştiu/nu pot”, fără să facă un lucru concret în acest sens? De nenumărate ori.

» pe larg

Asociațiile țărănești sau cum ferești satul de industrializare!

Eugenia Mihalcea › Vin, 2017-02-24 12:39
Asociațiile țărănești sau cum ferești satul de industrializare!

Mai multe familii de țărani din vestul țării s-au asociat, în urmă cu mai mulți ani, pentru a păstra și dezvolta o agricultură țărănească sustenabilă. Nu iau bani de la companii și se luptă cu sistemul politic. Tot pentru salvarea unei comunități rurale și a livezii ei străvechi, o fundație a folosit fonduri elvețiene. Doar timpul va decide dacă vor avea sau nu succes.

» pe larg

Ieși din zona de confort! Când și cum încurajăm inovarea

Cristian Grecu › Lun, 2017-02-20 13:06
Ieși din zona de confort! Când și cum încurajăm inovarea

Cum se pot împleti cerințele de rigiditate așteptate în cazul unor procese care asigurӑ bunul mers al afacerii, în prezent, cu generarea unui viitorului „altfel”, prin proiecte, care acum se află într-o formӑ neclarӑ și incertӑ? Dacӑ le identificӑm, separӑm și abordӑm diferit cele douӑ domenii, am certitudinea cӑ pot conviețui. Am identificat câteva elemente care le diferențiazӑ și care sunt necesare pentru a asigura cadrul diferit al celor douӑ tipuri de procese: rutinӑ și inovare.

» pe larg

Sindromul burnout: Unii oameni sunt mai predispuşi ca alţii la epuizare fizică, psihică şi emoţională?

Constantin Pescaru › Lun, 2017-02-20 12:20
Sindromul burnout: Unii oameni sunt mai predispuşi ca alţii la epuizare fizică, psihică şi emoţională?

Sindromul burnout reprezintă o stare de epuizare fizică, psihică şi emoţională produsă de stresul prelungit, în general la locul de muncă, fiind o consecinţă a dezechilibrului dintre cerinţe, resurse şi gradul de satisfacţie profesională. Dar de ce unii sunt mai predispuşi la acest lucru ca alţii? 

» pe larg

De ce nu-mi iese prima clătită și ce legătură are acest lucru cu îndeplinirea obiectivelor?

Costin Ciora › Vin, 2017-02-17 13:39
De ce nu-mi iese prima clătită și ce legătură are acest lucru cu îndeplinirea obiectivelor?

Am învățat să fac clătite de la fratele meu mai mare în urmă cu mai mulți ani, cu toate că de mic îl priveam cum le făcea. Nu vreau să-ți prezint în acest articol o rețetă de clătite, îmi cer scuze dacă te-am dezamăgit. Pur și simplu, vreau să-ți vorbesc nu despre clătitele reușite ci de acea primă clătită care nu-mi iese niciodată!

» pe larg

5 secrete de time management pentru a lucra mai eficient

eJobs.ro › Mar, 2017-02-14 18:08
5 secrete de time management pentru a lucra mai eficient

Cel mai probabil, te-ai confruntat până acum fie cu organizarea priorităților, fie cu respectarea termenelor limită, fie cu randamentul pe care îl dai într-un program fix. Pe scurt, ai avut sau ai în continuare probleme cu managementul timpului.

În timp ce unii colegi fac totul să pară așa de ușor, își termină sarcinile rapid și rezolvă cu succes situațiile imprevizibile, sunt alții care abia dacă se încadrează în timpul de lucru sau nici nu reușesc să își termine treburile zilnice, nu pot ține o agendă și se simt copleșiți când apar evenimente neprevăzute. 

» pe larg
 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter