Inspirație

Amintește-ți că toată lumea este umană

Marilena Ispas › Mie, 2018-05-16 12:32
Un aspect cheie al oricărei companii de succes se află în mediul de lucru. O companie va fi în cele din urmă limitată în succesele sale dacă angajatorii consideră că locul de muncă unde își petrec cea mai mare parte a timpului, este neplăcut, negativ sau stresant. Totuși, încurajarea și menținerea unui mediu de lucru pozitiv poate fi dificilă, mai ales atunci când nu se găsește un echilibru și se sfârșește prin a fi subproductiv și neprofesional.

Iată câteva sfaturi pentru a obține echilibrul corect.

1. Amintește-ți că toată lumea este umană

Nimeni nu s-a născut perfect – ființele umane nu sunt mașini sau resurse pentru compania dvs. Acceptați un anumit nivel de greșeli și depășiri de situație sau riscați să vă simțiți în mod constant frustrat de munca produsă, chiar dacă toată lumea încearcă din răsputeri să facă totul cât mai bine. Asigurați-vă că vă permiteți o anumită flexibilitate și un echilibru între muncă și viața personală a angajaților dvs. pentru a evita trezirea de resentimente pentru job. Cheia unui mediu plăcut la muncă este să respecți atât angajatul cât și timpul liber al acestuia.

2. Recunoaște și atrage atenția când există sau nu există realizări

Există o probabilitate mai mare ca oamenii să nu mai muncească din greu dacă realizările lor nu sunt sărbătorite sau măcar observate. Dacă singurul moment în care se atrage atenția asupra muncii cuiva este atunci când face ceva negativ, oamenii nu vor găsi motivația necesară pentru a merge mai departe. Asigurați-vă că observați munca grea și dați-le oamenilor de înțeles că eforturile lor nu sunt în zadar.

3. Nu încerca să deții controlul mereu

Acordarea unui nivel de independență angajaților este extrem de important. Libertatea îi va face pe angajați să fie mai responsabili maidegrabă decât să lase totul de izbeliște. Trebuie să le arătați totuși că părerea lor contează pentru dvs. La rândul său, această libertate/independență va permite creativității să înflorească. Atunci când sunt responsabilizați în acest mod, angajații sunt susceptibili să lucreze atât lucruri mai grele, cât și mai inteligente.

4. Evită tacticile de îngrijorare

Un mediu înfricoșător este unul dintre cele mai rele locuri de lucru pentru productivitate și pozitivitate. Încercați să insuflați angajaților că greșelile sunt doar oportunități și că asumarea de riscuri nu ar trebui să fie înspăimântătoare. Abilitatea de a încerca și a eșua fără teamă va avea, fără îndoială, rezultate transpuse în succese surprinzătoare și inovatoare.

5. Fii un mentor

Dacă nu sunteți micromanager și acordați angajaților dumneavoastră mai multă libertate în munca lor, probabil că veți avea mai mult timp pentru alte treburi importante. Utilizați acest timp atât pentru a inova, cât și pentru a acționa ca antrenor și mentor pentru angajații dvs. Oferiți-vă expertiza și sfaturile fără a avea o autoritate excesivă și astfel câștigați încrederea echipei dvs.

6. Investește în formare

Una dintre cele mai bune utilizări pentru bugetul companiei este în formarea angajaților. Succesul la locul de muncă depinde de succesul fiecărui angajat, iar cel mai bun mod de a permite angajaților să se dezvolte este să le dați ceea ce au nevoie într-un mod continuu, coerent și corect.

7. Sfătuiește-te cu angajații

Dacă vă simțiți nesigur în ceea ce privește mediul de lucru, puteți întreba întotdeauna. Revizuirea a ceea ce gândesc și cum lucrează angajații cu ce au sau nu au în jurul lor îi va menține fericiți și productivi sau exact invers. Daco opiniile angajaților contează pentru dvs și le arătați și lor acest lucru, atunci înseamnă că sunteți pe drumul cel bun și ați găsit cheia pozitivității cu privire la mediul de lucru.


Sursa
Autor: Annie Walton Doyle, scriitor pentru Inspiring Interns.

0 comentarii 499 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter