Evenimente

Tabu-ul din spatele statutului social – echilibrul interior sub presiunea socio-profesională

Bucuresti › 24 Oct 2018

Începând cu această toamnă, Revista CARIERE adaugă la seria evenimentelor sale o nouă conferință dedicată managerilor companiilor, dintr-o altă perspectivă: sănătatea angajaților!

 
Tabu-ul din spatele statutului social – echilibrul interior, sub presiunea socio-profesională

 


Locaţie: Hotel Internațional București

Data: 24 octombrie 2018


Seria acestor noi evenimente vor avea ca temă sănătatea fizică și psihologică a angajaților.

Evenimentul din 24 octombrie 2018 pornește de la principiul că tabu-urile societății, și anume divorțul, violența, depresia, burnout-ul etc, fac din ce în ce mai multe victime. Mesajul nostru este pe de o parte, un semnal de alarmă, pe de altă parte, un îndemn la rostirea adevărului și la transparență, la debarasarea de astfel de false pudori, care ne dăunează în multiple planuri (personal, social, profesional).

Ne dorim să dezvoltăm capabilitatea recunoașterii acestor tabu-uri ca făcând parte din viața noastră, ca realități firești ale lumii noastre. Totodată, prin intermediul tuturor speakerilor prezenți la eveniment, transmitem un mesaj ferm:  există reale mijloace de a minimiza impactul și chiar de a preveni efectele devastatoare ale tabu-urilor într-o societate modernă!

Pentru aceasta însă, este nevoie de comunicare, transparență și dialog, la nivel de societate!

De aceea vă invităm să fiți alături de noi, și de speakerii noștri: medici, psihologi, avocati, leaderi de opinie și, desigur, HR Manageri și General Manageri.

Împreună cu ei vom descurca ițele a două dintre tabu-urile societății noastre: depresia, ca urmare a stresului psiho-social și burnout-ul!


Avem bucuria și onoarea să vă anunțăm că alături de noi vor fi:

Prof. Univ. Dr. Luiza SPIRU, Medic Primar Geriatrie Gerontologie, Medic Primar Medicină Internă, GerontoPsihiatru, absolvent LeaderShip Management International (Texas, SUA),  Președinta Fundației “Ana Aslan”
Dr. Ioana MÎNDRUȚĂ, medic Primar Neurolog, Vicepreședintele Societății Române de Neurofiziologie Clinică Electrodiagnostică (ASNER), membru în Comitetul de Conducere al Societății de Neurologie din România și coordonatorul Programelor Naționale de Boli Rare și Epilepsii Farmacorezistente, asistent universitar la Catedra de Neurologie din UMF „Carol Davila”, cercetător științific la Facultatea de Fizică din cadrul Universității București.
Anca COVACIU, Consultant senior,  Trainer, Leadership & Career Coach,  MMM Consulting Int’l

Mai multe detalii despre Anca Covaciu găsiți aici si despre MMM Consulting Int’l aici

 

Dr. Mircea MĂRZAN, EMBA
Mai multe detalii despre Dr. Mircea Mărzan găsiți aici                                                        
 
Dana BĂRĂGAN, Preşedinte-fondator Sarang Hanguk
Mai multe detalii despre Dana Bărăgan găsiți aici                                                        

Evenimentul se adresează unei audiențe diverse:

  • Top Manageri,
  • Middle Manageri,
  • Factori de decizie din diverse companii,
  • Lideri de opinie,
  • Antreprenori,
  • Oameni interesați de starea lor de bine și a echipelor în care lucrează.

Câteva dintre subiectele ce vor fi discutate:

  • Stresul socio-profesional constant și tulburările de sănătate: obezitatea, afecțiunile cardiace, diabetul, problemele gastrointestinale sau astmul
  • Riscurile psihosociale și stresul la locul de muncă, printre cele mai mari provocări în materie de securitate și sănătate în muncă
  • Managementul frustrărilor la locul de muncă – dublă perspectivă, angajat-angajator
  • Impactul stresului la locul de muncă asupra organizațiilor și economiei acestora
  • Prezenteismul, noua tendință în rândul angajatului român
  • Costurile la nivel global a depresiei și anxietății (absenteism, prezenteism, scăderea productiviății, cheltuieli legate de sănătate)
  • Depresia, boala profesională?!
  • De la stres la bournout. Riscuri majore pentru fenomenul burnout. Diagnostic diferențial
  • Legislația privind identificarea, măsurarea și reducerea stresului la locul de muncă în UE și perspectivele în România
  • Responsabilitatea angajatorului față de angajații săi - măsurile ce trebuiesc luate pentru a preveni apariția sindromului de burnout într-o organizație.

Taxa participare:

Primii 20 de înscriși – abonați la Revista CARIERE/HR Manager – au participarea gratuită!

Taxa de participare/rezervare: 30 euro +TVA

*Accesul în sală se face pe bază de bilete în limita celor 100 de locuri disponibile.


Pentru detalii și înscrieri:

Telefon fix: 021.410.83.58;

Telefon mobil: 0736.64.86.40 

Adresa de e-mail: [email protected].


PARTENER:
       

PARTENER DE ORGANIZARE:

PARTENERI MEDIA:

 

 


0 comentarii

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter