Antreprenor

Un fost șef de marketing pentru Philip Morris a lansat un concept de divertisment culinar din Rusia

wall-street.ro › Lun, 2018-01-22 17:22
Alessio Lewithin are o istorie lungă și o afinitate la fel de mare pentru România. După ce a lucrat 17 ani în mediul corporatist, în cadrul Philip Morris, a decis să rămână în România și să pună bazele unei afaceri care promite să distreze oamenii gătind și nu numai. Povestea CulinaryOn, centru de divertisment culinar, un hangar de 1.300 metri pătrați, trei studiouri de gătit, două săli de conferințe și o sala VIP ce a necesitat o investiție fabuloasă de un milion de euro, scrie wall-street.ro. 
sursa: facebook

A lucrat ca șef de marketing pentru Philip Morris 17 ani, timp în care a schimbat 7 țări și 40 de locații. Ultima a fost România, în 2011, iar trei ani mai târziu a renunțat la corporație pentru a lua calea antreprenoriatului. De ce?

“Pentru că ne-a plăcut foarte mult, mie și familiei mele, în special băiatului meu. Cel mai bun prieten al meu este român, l-am cunoscut în 1993 într-un restaurant deținut de un român în New York, unde am lucrat amândoi că ospătari. Cred că românii își subestimează propria țară și că străinii o apreciază mai mult. Sunt oportunități grozave aici, dar trebuie să vrei să faci ceva. Dacă ești fatalist și aștepți să o facă altcineva în locul tău, nu o să se întâmple”, spune Alessio.

Citește mai multe pe WALL-STREET.RO. 

0 comentarii 648 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter