Strategie

Două cuvinte îţi asigură o rată de răspuns mai mare la mail-uri

Constantin Pescaru › Lun, 2018-06-11 18:04
Mulţi dintre noi suntem invadaţi de mailuri. Şi poate că aţi citit destul articole cu sfaturi despre cum să compui mesaje cu impact, astfel încât interlocutorul să reacţioneze rapid. Dar se pare că există o metodă mult mai simplă pentru a atrage atenţia şi se rezumă la doar două cuvinte.
Foto: Unsplash

Un studiu realizat de platforma Boomerang, care programează trimiterea mailurilor, s-a axat pe cuvintele folosite în mesajele care "călătoresc" pe cale electronică.

În total au fost analizate peste 350.000 de mailuri. Prima observaţie a fost că unele au avut o rată de răspuns mai mare decât altele, transmite Inc.com.

A doua observaţie a fost că acest lucru depinde de formula de încheiere. 

Credeţi că puteţi ghici care a avut cel mai mare succes, dintre cele mai jos?

  • Cu sinceritate
  • Salutări
  • Cu căldură
  • Mulţumesc
  • Complimente din partea mea
  • Cele mai calde urări
  • Ai grijă
  • Ciao
  • Vorbim curând
  • Aştept cu nerăbdare ideile tale
  • Semnătură cu iniţiale
  • Fără încheiere

Răspunsul? Mailurile care se încheie cu expresii ce transmit mulţumiri au avut cea mai mare rată de succes, însă cea mai buna formulare este "Mulţumesc anticipat!", care a înregistrat 65,7% de reply-uri. Simplul "mulţumesc" a generat o rată de răspuns de 63%, iar varianta personalizată "Îţi mulţumesc" - 57,9%. 

La polul opus se află mailurile care se termină cu "Salutări", "Complimente" şi alte variaţiuni pe această temă au performat cel mai prost.

0 comentarii 1017 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter