Antreprenor

De la vis la carieră

Marilena Ispas › Joi, 2014-01-09 13:04

În urmă cu 9 ani, prin clasa a 11- a, când a decis să urmeze Academia de Studii Economice din București, voia să lucreze într-o bancă. Mama lui, persoana care îl cunoaşte cel mai bine în lumea aceasta, aşa cum chiar acesta susţine, i-a spus că acest job nu corespunde cu felul său de a fi, cu calităţile sale. Dar nu a ascultat-o.

Radu Turcescu

Despre cine este vorba? Despre un tânăr care a trecut prin mai multe faze ale vieţii, până a ajuns la cariera pe care şi-o doreşte cu adevărat şi pentru care luptă în fiecare zi. Radu Turcescu, căci despre el este vorba, este un tânăr antreprenor, plin de viaţă, cu idei multe de schimbare. Aşa cum anunţam mai sus, când era prin liceu acesta voia să lucreze într-o bancă, să ajungă preşedintele băncii, „ştiţi, cel de la etajul 10 care câştigă doar 30.000 de euro pe lună”... A lucrat în bancă şi la scurt timp şi-a dat demisia. Atunci a fost momentul în care s-a decis să fie antreprenor.

„Nu conta ce fel de antreprenor, în ce domeniu. Voiam să am o firmă, o afacere. În jurul meu, toţi cei care câştigau mai bine aveau propria afacere şi, atras de mirajul banilor, mi-am deschis o firmă de distribuţie de băuturi alcoolice şi non-alcoolice. Era începutul crizei, dar în mintea mea, credeam că indiferent de situaţie, românii vor bea şi vor mânca. Norocul meu a fost că un prieten bun de familie, proprietar al unei astfel de afaceri, m-a sfătuit să stau liniştit. Şi avea dreptate. Încă o dată, scopul meu era să câştig mulţi bani”, ne mărturiseşte Radu.

După câteva luni de încercări, de afaceri eşuate, a abandonat lupta pentru „oportunităţile de a face bani uşor şi rapid”. Toate încercările aveau un singur scop: goana după bani. De unde tragem concluzia că dacă nu faci ceea ce îţi place şi munceşti doar pentru bani, este dificil şi drumul este foarte lung.

Astăzi, este antreprenor şi fondator al primei agenţii de PR din Galaţi. Radu este consultant în relaţii publice şi comunicare, speaker şi trainer în PR şi îndeamnă tinerii din jurul său să aleagă calea antreprenoriatului, promovând un sistem de lucru bazat pe colaborări. Se pare că a reuşit într-un final să îşi găsească vocaţia sub brandul Smart PR Group.

0 comentarii 6601 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter