Actual

Proiect de rebranding al ţării organizat de AIESEC

Alexandru Poenaru › Joi, 2014-07-17 08:49

În contextul în care identitatea și cultura românească sunt foarte puțin cunoscute de către tinerii din mediul internațional, AIESEC România, parte a celei mai mare organizații de studenți din lume, derulează în perioada 20 iulie – 31 august 2014, proiectul internațional „Discover Romania Beyond Dracula”, pentru a le arăta străinilor România dincolo de legenda lui Dracula.

Proiectul, finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului, își propune îmbunătățirea imaginii României la nivel internațional și național, în rândul populației tinere, prin promovarea culturii și patrimoniului național, dar și prin încurajarea voluntariatului în rândul tinerilor. Astfel, timp de 7 săptămâni, 60 de tineri din 25 de țări vor veni în țara noastră pentru a explora frumusețile României, pentru a face cunoștință cu fascinanta cultură românească și pentru a-și face noi prieteni.

În perioada 20–23 iulie, reprezentanții AIESEC vor organiza traininguri profesionale de pregătire pentru tinerii internaționali pe teme precum jurnalism, blogging, fotografie, editare foto-video și social media. Ȋn urma vizitelor de studiu ale oraşelor cu filială AIESEC şi ȋmprejurimilor rurale din zona acestora, străinii vor lucra la editarea și compilarea datelor obținute de pe teren (texte, foto și video) și vor realiza materiale de presă pe care le vor disemina în rețelele lor sociale și pe blog-uri. Acestea vor fi expuse pe 21 august ȋn cadrul unor expoziţii ce se vor desfăşura la Bucureşti, Timişoara şi Cluj-Napoca. Pe 23 august, pe litoralul Mării Negre va fi organizat evenimentul Global Village, menit să promoveze voluntariatul şi oportunităţile de internship la noi ȋn ţară şi ȋn străinătate.

 „Ideea proiectului a venit de la faptul că țara noastră se identifică nu doar cu Dracula, ci și cu multe alte lucruri cu care noi, românii, ne mândrim. Venind în ajutorul strategiei naționale de creare a unei imagini pozitive la nivel global, noi considerăm că o promovare neconvențională, de tip testimonial, prin care străinii să le transmită prietenilor de acasă experiențele reale pe care le-au trăit în România, este una cu un impact mare și vizibil pe termen mediu și lung.” a declarat Izabela Catîru, Chief Marketing Officer AIESEC România.

0 comentarii 1455 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter