Companii, Actual

Povestea designerului român care a creat Murmur, brandul care promite să pună România pe harta marilor creatori de modă

wall-street.ro › Vin, 2017-02-17 16:50
A studiat la London College of Fashion, a avut stagii de practică şi colaborări cu designeri celebri, a lucrat pentru Alexander McQueen, dar a ales să se întoarcă în ţară pentru a pune bazele propriului brand de fashion. A îmbrăcat celebrităţi precum Madonna, Beyonce sau Katty Perry şi se bucură de mai multă recunoaştere pe plan internaţional decât în propria-i ţară. Citeşte pe WALL-STREET.RO povestea Andreei Bădală şi a Murmur, unul dintre brandurile care promit să revigoreze industria românească şi să pună România pe harta marilor creatori de modă.
sursa: Murmur

Murmur există din 2011, însă de atunci şi până în prezent a crescut cât altele într-o sută. Drumul nu a fost uşor, iar Andreea nu ezită să spună că ceea ce a realizat într-un timp relativ scurt şi cu investiţii minime este extraordinar. Faptul că un brand românesc, creat şi produs în atelierul din strada Icoanei, Bucureşti, ajunge să fie purtat de Madonna pe scena premiilor Grammy, în Statele Unite ale Americii, demonstrează potenţialul brandului, dar şi faptul că industria românească de modă mai are o şansă.

Şi alte nume româneşti îşi fac loc încet pe scena internaţională, dar Murmur are o poveste aparte. Este primul brand de pret-a-porter inspirat de lenjerie, cu ţinute situate la graniţa dintre purtabilitate şi intimitate.

Citește mai multe pe WALL-STREET.RO. 

0 comentarii 674 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter