Actual

Milenialii nu vor nici casă și nici mașină. Vor să-și „cumpere” amintiri!

Adriana Toma › Lun, 2015-06-01 10:39
Milenialii (sau generația Y) se comportă altfel, au alte deziderate și, potrivit unui studiu realizat de Harris și sponsorizat de  Eventbrite în rândul tinerilor americani, își cheltuiesc banii pe altceva față de părinții și bunicii lor.
Sursă foto: Shutterstock.com

Milenialii nu vor proprietăți, ci pun mare valoare pe experiențe - de la concerte și evenimente sociale, până la preocupări sportive, experiențe culturale și tot felul de alte evenimente - și își cheltuiesc o mare pare din bani pe ele.

„Pentru acest grup, fericirea nu este concentrată pe ceea ce au în proprietate sau pe rangul profesional. A trăi o viață fericită, plină de sens, are legătură cu creația, cu a împărți și a strânge amintiri câștigate prin experiență”, potrivit studiului citat.

3 din 4 mileniali îți cheltuiesc banii pe experiențe

Un procent de 78% (echivalentul a 3 din 4) dintre mileniali își cheltuiesc banii pe experiențe pe care și le doresc sau participă la evenimente importante pentru ei decât pe lucruri considerate „dezirabile”. Totodată, un procent de 55% dintre mileniali au mărturisit că au început să cheltuiască tot mai mulți bani pe evenimente și pe experiențe live decât o făceau înainte.

Citește și Ce-şi doresc angajaţii români din generaţia Y?

8 din 10 mileniali (82%) au participat la o varietate de experiențe live - petreceri, concerte, festivaluri etc. - în ultimul an, iar un procent de 72% spun că și-ar dori ca, anul următor, să cheltuiască și mai mulți bani pe astfel de experiențe decât pe proprietăți.

8 din 10 mileniali spun că cele mai frumoase amintiri sunt din experiențele live

Experiențele pe care le trăiesc și pe care și le doresc milenialii îi ajută să-și definească identitatea și le oferă amintiri de lungă durată. Aproape 8 din 10 mileniali (77%) spun că cele mai frumoase amintiri pe care le au sunt din cadrul unui eveniment la care au participat sau reprezintă experiențe pe care le-au trăit.

Citește și Milenialii vor conduce lumea

Un procent de 69% dintre mileniali cred că participarea la evenimente îi ajută să fie mai concectați la oamenii din jur, la comunitate și la întreaga lume.

Deși crezul de viață al milenialilor pare izvorât din melodia „Imagine” a lui John Lennon (Imagine no possessions / I wonder if you can), generația Y este o generație care va deveni majoritară pe piața muncii la nivel mondial și una dintre cele mai mari provocări ale angajatorilor este s-o înțeleagă!

0 comentarii 1580 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter