Companii, Actual

Greşeala pe care o fac mulţi care vor să înceapă o afacere chiar înainte să pornească la drum

Constantin Pescaru › Lun, 2017-05-15 15:30
O femeie care şi-a lăsat slujba bine plătită pentru a se dedica 100% afacerii pornite pe cont propriu spune că mulţi antreprenori fac o eroare colosală chiar înainte să înceapă să pună bazele unui business. 
Foto: Business Insider

SUA, anul de graţie 2013. Susie Moore avea 30 de ani şi a hotărât că e cazul să nu mai stea la jobul în vânzări ce îi aducea anual un venit de 500.000 de dolari.

Decizia a fost una cântărită bine. Ea avea deja o afacere, de life coaching, de care se ocupa până atunci doar în timpul liber şi care mergea foarte bine.

Ideea e că Susie Moore a renunţat să mai lucreze "la patron" şi să se axeze pe business-ul propriu abia după ce acesta începuse să aibă succes, mai exact după ce genera 4.000 de dolari pe lună.

Ea recomandă pentru toată lumea să aibă un "side hustle" – un proiect de care să se ocupe în timpul liber. Dar ce ne facem dacă nu ştim de unde să începem?

"Mulţi se gândesc că trebuie să găsească acea idee perfectă sau că au nevoie de o sclipire genială pentru a pune bazele unei afaceri de milioane de dolari. Însă adevărul este că tot ceea ce trebuie să faci că să-ţi vină inspiraţie este să fii atent la cine eşti, ce îţi place să faci şi la ce te pricepi să faci", a povestit Susie Moore, pentru Business Insider.

Ea susţine că acel moment de "a-ha!" nu vine din gândirea excesivă. Mulţi se gândesc la ce vor să facă, se răzgândesc şi investesc prea mult în găsirea unei idei în loc să se apuce pur şi simplu de treabă.

"Dacă începi un side hustle şi nu îţi place, atunci poţi să renunţi la el. E în regulă, astfel de lucruri se întâmplă. E esenţial însă să începi de undeva. Poţi să ai ceva pe care să îl dezvolţi pe parcurs, nu ai cum să începi ceva care să aibă un succes fulminant imediat", a punctat Susie Moore.

Concluzia? Just do it!

"Ideile sunt supraestimate. Executarea contează foarte mult. Cel mai important lucru este să ai încredere în tine, să te uiţi şi să înţelegi la ce eşti bun şi să îţi dai seama cum produsul pe care îl dezvolţi le poate îmbunătăţi viaţă oamenilor", a mai spus Susie Moore.

0 comentarii 2017 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter