Trend, Actual

Facebook distruge viaţa? Ce spune Harvard Business Review

Roxana Roseti › Mar, 2017-04-18 16:19
În medie, un utilizator Facebook petrece aproape o oră în fiecare zi pe site-ul de socializare, potrivit datelor furnizate de companie anul trecut. Un studiu Deloitte a constatat că pentru mulţi utilizatori de smartphone-uri, verificarea aplicaţei este primul lucru pe care îl fac în dimineaţa – de multe ori chiar înainte de a ieşi din pat, arată un articol al publicaţiei Harvard Business Review.

În studiul său, Deloitte a folosit trei grupuri de date de la 5.208 adulţi şi diverse măsuri de utilizare a Facebook, pentru a vedea modificarea stării de bine în asociere cu utilizarea acestuia, pe o perioadă de timp de un an. În măsurarea „stării de bine” a fost inclusă satisfacţia vieţii de zi cu zi, percepţia individului despre sănătatea sa mintală, despre sănătatea sa fizică, cât şi indicele de masă corporală. Măsurile de utilizare Facebook include like-urile, crearea propriilor postări şi click-urile pe link-uri.

Rezultatele au arătat că utilizarea Facebook a fost asociată negativ cu bunăstarea generală, cu un impact deosebit de puternic pentru sănătatea mintală. S-a constat că dând like-uri şi click pe link-urile altora duce, în timp, la o reducere semnificativă a nivelului de satisfacţie a vieţii, din punctul de vedere al utilizatorului.
Oricum cercetările anterioare au arătat că utilizarea social media poate afecta relaţiile faţă-în-faţă, reduce implicarea în activităţi semnificative, creşte comportamentul sedentar, duce la dependenţa de internet şi erodează stima de sine prin comparaţii sociale nefavorabile.
 

1 comentariu 1542 vizualizări

Comentarii

2017-04-19 13:01

WWW.AMANETAUTO.RO

Nimic nou

Nimic nou. daca totusi nu ai o viata cum au prietenii de pe fb, lasa-ti masina in gaj la www.amanetauto.ro si te rezolvi.

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter