Actual

Drumul sigur către creşterea vânzărilor online

Marilena Ispas › Joi, 2015-11-12 14:57
Pe 24 noiembrie are loc, la Bucureşti, ediţia de toamnă a GPeC Summit – cel mai important eveniment de comerţ electronic din România care marchează şi primii 10 ani de existenţă GPeC (Gala Premiilor eCommerce) în online-ul românesc. Invitaţii speciali ai Summit-ului din noiembrie sunt adevăraţi guru în digital marketing şi în creşterea vânzărilor magazinelor online, fiind recunoscuţi ca autorităţi în domeniu la nivel internaţional şi vorbind la cele mai importante evenimente de profil din întreaga lume. De data aceasta vor urca pe scena GPeC, pentru prima oară în România.  

4 nume grele în marketing online şi optimizarea conversiilor vin, pentru prima dată în Romania, la GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015: Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator WordStream), Brian Massey (Fondator Conversion Sciences) şi Viljo Vabrit (CEO ConversionXL Agency)
Oli Gardner este co-fondatorul Unbounce – unul dintre cele mai apreciate tool-uri de A/B Testing la nivel mondial. Oli crede că reţeta de succes pentru creşterea ratei de conversie stă în mixul perfect dintre date şi design (user experience), împreună cu serviciile calitative oferite de magazinele online clienţilor. Pasionat de optimizarea fiecărui element dintr-un landing page, Oli spune că a văzut şi a analizat mai multe landing page-uri decât oricine altcineva din lume. În timpul liber, Oli se gandeşte serios să îşi schimbe oficial numele din Oliver Gardner în Landing Page.

Larry Kim a fost desemnat cel mai influent expert PPC în anii 2014 şi 2013 la nivel mondial. De asemenea, numele lui poate fi regăsit şi în lista intocmită de Forbes a celor 10 cei mai influenţi online marketeri la nivel mondial. Larry este fondatorul WordStream şi autorul a 4 cărţi de specialitate de software development şi a numeroase articole publicate în reviste şi bloguri prestigioase.

Brian Massey este fondatorul Conversion Sciences şi autorul best seller-ului de pe Amazon “Your Customer Creation Equation: Unexpected Website Formulas of The Conversion Scientist”. Brian are o experienţă de peste 20 de ani în optimizarea prezenţei online şi a ratei de conversie, considerând că aceasta este „arta de a creşte încasările fără să plăteşti pentru mai mult trafic”.  Brian împărtăşeşte constant din experienţa personală scriind pe blogul The Conversion Scientist.

Viljo Vabrit este CEO-ul ConversionXL, agenţie pe care o conduce împreună cu partenerul lui de afaceri – Peep Laja. Viljo este expert în optimizarea conversiilor, iar compania pe care o conduce are în portofoliu clienţi precum J.W. Marriott, Kaspersky, Iron Mountain etc. Promisiunea fermă a ConversionXL Agency este scurtă şi la obiect: „We will make you TONS more money”, aşadar Viljo va împărtăşi cu audienţa GPeC drumul sigur către creşterea vânzărilor online.

Alături de cei patru experţi internaţionali, numele grele ale e-commerce-ului românesc vor fi prezente pe scena GPeC, organizatorii urmând să anunţe agenda completă a evenimentului în foarte scurt timp.

GPeC Summit se va desfăşura în Bucureşti, pe data de 24 noiembrie 2015, la Crystal Palace Ballrooms. Summit-ul are loc în intervalul orar 09:00-18:00, iar incepând cu ora 19:30 are loc cea de a X-a ediţie a Galei Premiilor eCommerce – Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic Românesc.

Înscrierile la cele două module de eveniment au început deja, iar preţul unui bilet de acces (atât pentru GPeC Summit, cât şi pentru Gala Premiilor eCommerce) este de 69 EUR (TVA inclus) valabil în perioada early-bird până pe 8 noiembrie 2015, inclusiv. În intervalul 9-20 noiembrie, costul unui bilet va deveni 99 EUR (TVA inclus).

Înscrierile se fac completând formularul online de pe website-ul organizatorilor în secțiunea dedicată GPeC Summit, 24 Noiembrie 2015.

0 comentarii 921 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter