Actual

Cum să construiești un magazin online profitabil

Marilena Ispas › Mar, 2018-07-17 09:46
Aproape orice produs, care se vrea a fi unul profitabil, trebuie să fie vândut și într-un magazin online. Practic, un magazin online este un website de pe care un utilizator de internet interesat de produsul pe care tu îl vinzi poate afla toate detaliile despre acesta și îl poate comanda online. Specialiștii fortin.agency au câteva sfaturi utile pentru noi:
istockphoto.com

O agenție digitală îți promovează afacerea prin construirea și dezvoltarea unui magazin online pe care clienții tăi să îl găsească ușor pe Google și care să îndeplinească toate criteriile de promovare, astfel încât experiența utilizatorului pe acest tip de website creat să fie una facilă și intuitivă, așa cum ar trebui să fie pe orice astfel de site-uri de vânzare.

Cum este recomandat să arate un website dedicat comerțului online?

În primul rând, un magazin de comerț online trebuie să fie unul în care clientul găsește tot ceea ce se așteaptă să găsească sau chiar mai mult. Ceea ce înseamnă că platforma trebuie să fie ușor de utilizat. Simplitatea acesteia este cheia pentru ca un client să intre pe ea și, mai ales, să cumpere de pe ea.

Fiindcă nimeni nu-și dorește să intre pe un site care se încarcă greu, în care produsele nu sunt bine categorisite sau în care comanda online se plasează după ce parcurgi prea mulți pași de autentificare etc. Studiile arată că 76% dintre consumatori spun că cea mai importantă caracteristică a unui website este ușurința cu care îl pot utiliza întotdeauna în avantajul lor.

În fond, scopul este de a-l face pe cumpărător să găsească și să cumpere ceea ce își dorește în doar câteva minute. Design-ul site-ului trebuie să asigure utilizatorului o experiență simplificată la maximum, cu accent pe funcționalitățile unui magazin online.

Evită să creezi un site al cărui design să iasă prea mult în evidență. Desigur, acesta trebuie să fie unul atractiv, dar nu unul care să-i abată clientului atenția de la produsul pe care vrea să îl cumpere. De aceea, din punctul de vedere al design-ului, e nevoie ca site-ul să pună în evidență produsele vândute și nu invers. Prin urmare, simplitatea acestuia cu accent pe produse e mai mult decât recomandată.

Logarea în cont

De regulă, un site de comerț îți cere să te loghezi pentru a putea plasa o comandă. Ei bine, ai grija ca pașii aceștia să nu fie prea mulți. Știm că vrei să ai cât mai multe informații despre client, dar evită să îi ceri prea multe date atunci când se loghează, rezumă-te doar la informațiile strict necesare. În caz contrar, riști să îl pierzi.

Expune cele mai populare produse

Dacă magazinul tău vinde anumite produse foarte bine, atunci e recomandat ca acestea să fie scoase în evidență și pe site. Același lucru este valabil și pentru ofertele promoționale. Ele trebuie expuse cât mai bine pe prima pagină și în cadrul campaniilor de promovare pe rețelele de social media.

Fotografii de înaltă rezoluție

Fotografiile produselor trebuie să fie cât mai clare, adică la o rezoluție foarte bună, cu accente pe detalii, iar din punct de vedere al conținutului e necesar ca acestea să aibă listate toate informațiile despre preț, material, producție etc.

0 comentarii 335 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter