Actual

Ce au toți liderii de opinie în comun?

Doru Dima › Mar, 2015-03-31 15:00
Am avut plăcerea de a lucra cu unii dintre cei mai mari lideri de opinie ai timpurilor noastre. Am învățat câte ceva din fiecare interacțiune și (sper) cel mai adesea au învățat la rândul lor câte ceva de la mine. Clienții mei sunt specializați în diverse domenii: vânzări, leadership, management, comunicare, strategie, marketing, finanțe, inteligență emoțională, inovație, dezvoltarea relațiilor și multe altele. Cineva m-a întrebat de curând, ce au în comun toate acestea. Bună întrebare (apreciez genul acesta de întrebări). Vă voi spune ce cred eu.

Din perspectiva personalității, a educației și a istoricului personal, liderii de opinie pe care îi cunosc și pe care i-am întâlnit constituie un grup foarte diversificat. De la deținători de MBA la oameni care au abandonat studiile liceale, de la introvertiți la extrovertiți, de la profesori universitari la CEO și membri fondatori de companii și organizații incredibile, de la firi amabile la personalități excesiv de directe și analitice. Trăsăturile pe care toți aceștia le au în comun sunt:

1) Toți sunt incredibil de inteligenți. În unele cazuri înfricoșător de inteligenți. Inteligența poate să rezulte dintr-o educație sau experiență de viață excepțională, sau din amândouă, dar în mod sigur inteligența este caracteristica ce îi leagă pe toți liderii de opinie.

2) Sunt foarte curioși. În calitate de adulți, adesea curiozitatea noastră nativă se diminuează de-a lungul timpului. Copiii sunt incredibil de curioși. Autorii și liderii de opinie pe care i-am cunoscut au de multe ori o curiozitate aproape copilărească.

Citeşte mai multe pe DoruDima.ro

0 comentarii 1285 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter