Actual

Adevărul despre distracție și productivitate la locul de muncă

Doru Dima › Joi, 2015-03-12 11:48


Se spune că munca fără distracție nu are efecte benefice. Dar înainte de existența tendinței imprimate de companii precum Google, de promovare a distracției la locul de muncă, cuvintele „distracție” și „muncă” nu își aveau locul în aceeași propoziție. Astăzi, generația mileniului trei prezintă o serie de noi provocări pentru angajatori, organizațiile fiind forțate să găsească modalități noi și inovatoare de a atrage reprezentanții acestei generații și de a-i reține în postura de angajați. Nu degeaba promovarea unui mediu de lucru distractiv devine rapid una dintre cele mai des-implementate strategii în multe dintre organizațiile de vârf de pe mapamond.
Foto: Shutterstock

Cât de important este un mediu de lucru distractiv?

Rezultatele unui studiu recent indică faptul că 88% din membrii generației mileniului își doresc un mediu de lucru distractiv și social. Acest lucru este de înțeles, întrucât această generație se străduiește să fie mai fericită și să trateze fiecare aspect al vieții cu mai multă pasiune decât generațiile anterioare. Aparent, generația mileniului pune mai mult preț pe timp în raport cu calitatea vieții – cu alte cuvinte, reprezentanții săi nu vor să își petreacă timpul făcând ceva insuportabil, într-un loc insuportabil, înconjurați de oameni insuportabili, indiferent de salariul pe care îl primesc în schimb.

Bineînțeles, nimeni nu vrea să se afle într-o asemenea situație, dar generațiile anterioare au avut o toleranță mult mai sporită față de astfel de circumstanțe decât generația mileniului.

Atunci când mă gândesc la fericire în general, vizualizez ideea de a face totul cu pasiune, de a avea libertate și de a fi înconjurat de oameni cărora le pasă de mine și care vor să am succes. Majoritatea celor din generația mileniului sunt de acord cu mine, mai ales în ceea ce privește ultimul aspect, întrucât 71% afirmă că pentru ei colegii ar trebui să fie o a doua familie. Socializarea și distracția alături de colegi creează o legătură strânsă, încurajând spiritul de colegialitate, motiv pentru care există o corelație directă între acești doi factori.

Având în vedere acest lucru, n-ar trebui să ne surprindă faptul că un studiu a relevat faptul că dintre toate activitățile legate de distracție, socializarea este cotată cel mai bine, în rândul angajaților de toate vârstele. Organizațiile care răspund acestor dorințe vor atrage și reține candidații cei mai talentați și vor beneficia de o creștere a nivelului de mulțumire, retenție și poate chiar de productivitate a angajaților.

Citeşte mai multe pe DoruDima.ro

0 comentarii 1357 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter