5 sfaturi pentru a începe o afacere de succes
Revista CARIERE › Lun, 2017-07-17 13:12
Citeste si:
› 5 modalități în care poți învăța mai multe despre cum să pornești o afacere
› Afacere cu scoici și profit online: Un chinez a câștigat mult cu ajutorul transmisiunilor live
1. Începeți cu un plan detaliat
Aceasta este o necesitate: elaborarea unui plan care să detalieze pe deplin modul în care veți ataca provocarea viitoare. Planul dumneavoastră ar trebui să definească toate oportunitățile pe care le-ați identificat, să vă exprimați în mod clar misiunea, să vă descrieți ținta, să stabiliți obiective măsurabile și să stabiliți termene pentru fiecare punct de reper de-a lungul drumului. Amintiți-vă că, deși este important să aveți un plan, este la fel de important să fii suficient de flexibil pentru a pivota atunci când este necesar.
CITEȘTE ȘI: Ce faci când managerul tău nu te ascultă?
2. Ieșiți și conectați-vă. Socializați, cunoașteți oameni
Afacerea nu ar fi acolo unde este astăzi fără toate rețelele profesionale pe care le-am făcut când am început. Continuăm să accentuăm astăzi crearea de rețele. Până când vă veți stabili afacerea, va trebui să vă creați propriul “șir de știri pe cale orală”. Fii ambasadorul tău de brand propriu, căutând avantajele de a lucra cu afacerea ta și de a arăta de ce oamenii ar trebui să-ți dea o șansă.
O multitudine de evenimente, expoziții comerciale și grupuri de rețele există pentru a te conecta cu alți profesioniști. Aceste conexiuni inițiale pot duce la viitoare perspective de afaceri, mentori și parteneri strategici cu capacitatea de a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea.
CITEȘTE ȘI: Cum îți dozezi energia ca să nu mai fi foarte obosit după o zi de muncă
3. Înconjurați-vă de oamenii potriviți
Mentorii potriviți și partenerii strategici nu sunt singurii cu care va trebui să vă aliniați. Înconjurarea cu o echipă minunată este la fel de importantă. Construiți-vă personalul din angajați inteligenți, talentați și care să se lase conduși și să vă împărtășescă viziunea. Angajarea angajaților pozitivi, de tip can-do, ajută la crearea unei culturi care să încurajeze munca în echipă. Promovați un mediu în care toți participă, astfel încât să puteți sărbători colectiv succesele companiei.
4. “Stați înaintea curbei”
Nu vă puteți permite să vă înrădăcinați în prezent și să vă concentrați doar asupra zilei de azi. Este crucial să aruncați un ochi și pe viitor, inclusiv mișcarea viitoare în industria din care face parte afacerea dumneavoastră. Dacă nu anticipați următorul pas, sunteți destinat să rămâneți în urmă. Proprietarii de afaceri de succes studiază tendințele și anticipează ce se întâmplă în jurul curbei. Acest lucru le permite să se adapteze și să evolueze.
CITEȘTE ȘI: Cele mai ieftine mașini electrice pe care le poți cumpăra acum în România
Rămâneți la curent cu problemele apărute în domeniul dumneavoastră. prin citirea cu credință a revistelor comerciale și a site-urilor web. Păstrați ritmul, pe măsură ce modificările din industrie vă asigură că veți avea degetul pe puls, pentru a anticipa ce vor clienții și în ce direcție se poate mișca concurența.
5. Găsiți un echilibru între viața profesională și viața sănătoasă
Realizarea unei afaceri de succes necesită o cantitate excesivă de timp și de energie. Este esențial să găsim un echilibru sănătos între viața profesională și cea de familie, chiar dacă poate fi o provocare. Este ușor să lăsați munca să vă domine viața. Nu v-ar putea duce la pierderea contactului cu cei pe care îi considerați importanți. De asemenea, este esențial să aveți grijă de propria sănătate și bunăstare. S-ar putea să credeți că aveți nevoie de acea agitație perpetuă de a rămâne pe poziții și de a reuși.
Găsiți modalități de a menține perspectiva și de a menține relații sănătoase în afara muncii. Părăsiți timpul pentru a vă activa corpul în moduri care vă energizează și programați timp de recuperare cu prietenii și familia. Acestea vă vor ajuta să vă reîncărcați bateriile.
Comentarii
Adăugati comentariu
Cultura antreprenorială la români - în noul număr al Revistei CARIERE din luna aprilie, 2018
În ediţia de aprilie, Revista CARIERE te inspiră cu articole care aduc o nouă perspectivă în analiza Culturii antreprenoriale la români. Am inițiat o dezbatere despre aptitudini și... » pe largHR Workshop Marathon – informații și inspirație pentru profesioniștii din HR
„Este mult mai important să fii interesat decât interesant”, după cum bine spune Jane Fonda. Interesanți, dar mai ales interesați, implicați și curioși, activi și doritori să... » pe largAntreprenorii români au adus creativitatea la rangul de succes (I)
Să conduci o afacere nu este uşor, mai ales într-un mediu de business competitiv. Tocmai de aceea creativitatea este un factor diferenţiator şi esenţial, deoarece alimentează... » pe largO călătorie prin filosofia radicală de afaceri a lui Partridge
Unii îl numesc un antreprenor fascinant, alții doar îl citesc. Despre Dale Partridge, 33 de ani, se spune că e dovada vie a faptului că modelele de business responsabile din punct de... » pe largGândești strategic când știi să-ți imaginezi viitorul
Într-o lume aflată în continuă și rapidă transformare, deja nu ne mai putem baza pe ce a fost ca să intuim ce va fi. Pentru a ști să ne imaginăm viitorul e nevoie să ne... » pe largLimbajul trupului la interviu. Oamenii te vor trata diferit în funcție de ce transmite corpul tău?
Te-ai documentat asupra companiei, te-ai gândit la întrebări comune de interviu și la răspunsuri adecvate, dar ar putea corpul tău să fie propriul dușman și să-ți submineze... » pe largCum recunoaștem oamenii autentici
„Fii sincer cu tine însuți” ne spune Shakespeare. Și cum Shakespeare are întotdeauna dreptate (chiar și cu mult înainte să știm noi de ce), atunci să-i dăm dreptate și să vedem... » pe larg„Nu judec viața în termeni de viață personală și viață profesională”
Georgeta Dendrino, Managing Director al companiei de consultanţă şi formare profesională Interact, este coach, mentor, antreprenor, dar nu numai. » pe largCum să dai un feedback constructiv și ce trebuie să eviți atunci când îți evaluezi angajații
Feedback-ul pe care îl dai angajaților trebuie să fie util. Căci acesta îi este scopul principal, nu-i așa? Altfel, e cam degeaba. Ca să îți dai seama cum să faci o evaluare... » pe largStrategia pe care Google şi Yahoo o folosesc pentru a stabili salariile angajaţilor
Atunci când un gigant IT face angajări, salariul unui nou angajat poate fi greu de stabilit. Tocmai de aceea multe companii din acest sector folosesc regula numită "meet, not... » pe largErgofobia - teama irațională de a munci
Nu vrei să mai mergi la serviciu? Șeful te inhibă când țipă la tine? Zgomotul, colegii de muncă, apelurile telefonice, sarcinile de serviciu te copleșesc? Atunci este posibil să... » pe largPortretul unei antreprenoare self-made woman: Mihaela Leventer
Întâlnirea Professional Women Network Romania, dedicată absolventelor modulului „Toolkit for Beginner Women Entrepreneurs”, a avut în centru povestea unui medic-antreprenor care a... » pe larg50 de tablouri ale unor pictori impresioniști, în tezaurul unei bănci
O bancă își va expune o parte importantă a tezaurului ei cultural la Art Safari. » pe largFața (in)umană a liderilor – cum se vede din perspectiva psihologilor
Cum ar trebui să arate „fața umană” a unui lider autentic? Exact ca a fiecărui membru din echipa sa! O organizație are propria ei viață, temperament și caracter, la care fiecare... » pe largHR-ul nu tace! Discriminarea profesională a celor cu vârsta 50 plus face ravagii în România
În acest episod, veți afla și o altă perspectivă despre discriminarea profesională pe teme de vârstă, dar nu numai, și felul în care politica de resurse umane ar trebui... » pe largOglindă, oglinjoară, cine-i cea mai angajabilă din țară?
Executivii supraponderali tind să fie percepuți ca fiind mai puțin eficienți la locul de muncă, atât ca performanță, cât și în relațiile interpersonale. În întreaga lume,... » pe larg