News

Top 10 cele mai puternice branduri romanesti

Adriana Toma › Joi, 2014-09-11 10:27

Borsec, Dero si Gerovital sunt doar cateva dintre cele mai puternice branduri romanesti din anul 2014, potrivit clasamentului "Top 100 cele mai puternice branduri romanesti", lansat de revista Biz, dar care are la baza un studiu realizat de compania de cercetare Unlock Market Research.

Sursa: 123rf.com

Astfel, pentru al cincilea an consecutiv, compania Borsec se afla in topul celor mai puternice branduri romanesti.

Iata primele 10 companii clasate in "Top 100 cele mai puternice branduri romanesti":

1. Borsec
2. Dero
3. Gerovital
4. Dorna
5. Arctic
6. Dacia
7. Elmiplant 
8. Aqua Carpatica
9. Farmec
10. Petrom

Pe urmatoarele locuri se afla companii precum Jolidon, Poiana, Fares, Rom, eMag, Bucovina, Mobexpert, Doina, Joe si Triumf.

"I-am intrebat pe cei care au participat la studiul nostru dedicat brandurilor romanesti ce ii face pe ei sa se simta mandri in plan personal. 61% au spus ca sunt mandri pentru ca stiu cine sunt/pentru felul lor de a fi. Pare banal, dar e un semn de insanatosire mentala a romanului. In urma cu ceva ani, oamenii isi defineau valoarea prin posesii, acum si-o definesc prin 'fel de a fi, unic si special'", a explicat Adina Vlad, Managing Partner la Unlock Market Research.

Studiul Unlock Market Research a fost realizat pe un esantion de 1.000 de persoane cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani. Studiul, care este reprezentativ la nivel urban, la nivel de regiune, grad de urbanizare, impartire pe sex si varsta a populatiei, a fost realizat prin interviuri online.

0 comentarii 1678 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter