News, Trend

Cum îşi aleg româncele PC-ul

Magda Gheorghiţă › Sâm, 2016-03-26 10:46
Româncele consideră performanţa, portabilitatea şi designul cele mai importante criterii în alegerea unui nou computer, reiese din cel mai recent studiu Intel despre cum îşi alegfemeile PC-ul.Astfel, acestea pun mai mult accentul pe caracteristicile tehnice decât pe aspectul PC-ului, pentru 70% dintre respondente performanţa tehnologică ocupând primul loc, în timp cedoar pentru 5% designul este cel mai important.

Portabilitatea este un alt aspect de care 17% dintre femei declară că ţin cont atunci când aleg un PC. Alţi factori de decizie sunt preţul (4%), brandul (2%) şi ecranul tactil (2%).

Potrivit rezultatelor studiului, 41% dintre femei preferă o culoare neutră pentru computer, 34% aleg o culoare vie, iar pentru 25% culoarea computerului nu este atât de importantă.

Din studiu reiese că 48% dintre femeile din România dețin un computer mai vechi de 3 ani, 30% unul cu vârsta cuprinsă între1și 3 an işi că 13% au acasă un computer de mai puţin de un an. Doar 9% dintrere spondente nu deţin un PC. Majoritatea a declarat că deţine un laptop (58%), desktop PC (27%), laptop 2 în 1 (4%) și mini PC (3%).

Laptopul 2 în 1, în topul preferințelor pentru o viitoarea chiziție

Tipul de computer preferat de femei pentru următoarea achiziţie este laptopul 2 în 1 (50%), urmat de laptopul clasic cu 41%. De asemenea, 6% dintre respondente vor să cumpere un desktop PC şi 3% un mini PC.

Cel mai frecvent,româncele utilizează PC-ul pentru a asculta muzică și a viziona filme (36%) sau pentru a naviga pe reţelele de socializare (30%). În timp ce17% dintre ele preferă să editeze documente, 10% sunt pasionate de jocurile pe calculator.  Altea ctivități pentru care româncele utilizează computerul sunt editarea foto  sau video (4%) şiprogramarea (3%).

În ceea ce priveşte intenţia de cumpărare, 40% dintre românce vor să îşi cumpere un PC în următorul an, 20% dintre ele în următorii 2-3 ani, iar 11% peste 3 ani.

Magazinele tradiționale, prima opțiune pentru achiziționarea unui PC

Magazinele tradiţionale rămân în continuare prima alegere a româncelor pentru cumpărarea PC-ului (75%),în timp ce doar un sfert dintre ele intenţionează să facă următoarea achiziţie online.

Înainte de a decide care est ecomputerul potrivit pentru ele, femeile din România se informează despre cele mai noit ehnologii din magazine online sau tradiţionale (49%), de la prieteni sau familie (25%), din presă (14%) sau de peforumuri (12%).

Laptop când ai nevoie, tabletă atunci când îţi doreşti, laptopurile 2 în 1 cu Intel Inside se găsesc în oferta retailerilor din România.Puternice și elegante, ele oferă mobilitatea necesară întreaga zi pentru a avea rezultate extraordinare. Înc onfigurații variate cu procesoare Intel, laptopurile 2 în 1 aduc experiențe noi, fie că sunt detașabile (ecranul se detașează de tastatură și poate fi folosit ca tabletă), fie că sunt convertibile (ecranul se răsucește la 360 de grade și dispozitivul devine tabletă).

0 comentarii 333 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter