Actual

Cu ARMA îndreptată către audienţa TV

Redactia › Vin, 2011-10-28 14:39

Începând cu 1 ianuarie 2012 Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor (A.R.M.A.) va începe să măsoare şi să raporteze vizionarea decalată în timp (time shift viewing), adică vizionarea unor emisiuni după momentul transmiterii lor de către staţiile TV. 

Totodată, după 1 ianuarie 2012 A.R.M.A. va începe, împreună cu partenerii de la Kantar Media Audiences, testarea măsurării şi raportării consumului de conţinut video pe PC-uri şi online.

A.R.M.A. se află în discuţii exploratorii cu Kantar Media Audiences cu privire la serviciul de Return Path Data (RPD), serviciu care se doreşte să completeze Serviciul Naţional pentru Măsurarea Audienţelor TV (SNMATV).

Asociaţia a sărbătorit aseară zece ani de existenţă în care organizaţia şi-a păstrat neschimbat scopul iniţial, acela de a furniza membrilor săi informaţii imparţiale, precise şi obiective referitoare la audienţa mass media din România. Prin publicarea datelor de audienţă, manifestând în permanenţă deschidere către toate tehnologiile noi pe care doreşte să le cerceteze, A.R.M.A. va rămâne asociaţia care anunță „moneda de schimb” pentru cel mai important mediu de comunicare.

A.R.M.A. numără peste 90 de membri, stații TV, agenții de media şi publicitate şi clienți de publicitate şi este o organizaţie recunoscută la nivel internaţional, fiind membră a European Media Research Organisations (EMRO) şi a International Joint Industry Committees Association (i-JIC). Preşedintele A.R.M.A. este membru al Consiliului Director al I-JIC.

0 comentarii 1520 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 
 
 
n/a

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter