Dezvoltare, News

Antrenament pentru profit iminent

Madi Rădulescu › Lun, 2016-03-28 09:36
Ceea ce noi facem în MMM, sunt aşa numitele “traininguri de impact”. Proiectăm pentru a face parte din viaţa companiei în care intrăm, ţinem cont de realităţile curente, imediate sau viitoare, pornim de la obiective strategice, de la ceea ce are nevoie organizaţia să pregătească pentru a avea profit şi pentru a fi competitivă pe termen lung. Proiectele noastre sunt parte din acest antrenament.

De exemplu, în loc de “un training de abilităţi de comunicare” noi “antrenăm oamenii pentru a comunica eficient şi persuasiv în situaţii de schimbare a structurii organizaţionale, a modalităţilor de raportare, a interacţiunii cu clientul, a modului de evaluare a performanţelor, a noului set de valori etc. Toate acestea conduc la profit. Un alt exemplu: un program modular de Dezvoltarea competenţelor manageriale: ordinea abordării subiectelor, nivelul acestora, aplicarea abilităţilor în proiecte reale organizaţionale, încorporarea mesajelor legate de strategie, ritmul învăţării, metodologiile de lucru, numărul de întâlniri faţă în faţă combinate, de exemplu, cu alte elemente de blended learning (platforma de e-learning, aplicaţii mobile, elemente experienţiale, învăţarea autonomă, coaching, peer coaching) toate acestea sunt specifice pentru respectivul program şi trebuie să fie direct legat de obiectivele organizaţionale în acea perioadă. Este filozofia noastră de a lucra pentru clienţii noştri, ne-am dezvoltat echipa în aşa fel încât să poată răspunde acestor provocări. Cuvântul cheie pentru noi este “impact”. Cu sau fără powerpoint la sală, cu simulări de business sau lucrând direct, în workshop-uri, pe problematica companiei client, ceea ce trebuie să obţinem este un rezultat de impact maxim.

Comunicarea de impact devine o abilitate de viaţă

Digitalizarea este deja prezentă în proiectele noastre si pot da aici exemplu aplicaţia de mobil (Iphone, Ipad sau Android) care însoţeşte participantul în consolidarea abilităţilor sale de a fi persuasiv şi de a avea impact maxim în relaţiile din munca sa, câştigând şi generând încredere. Timp de trei luni după cursul The Persuasive Communicator. Îşi formează aceste abilităţi manageri, leaderi, vânzători, membrii în echipe de proiect care după curs îşi pot valida modalitatea de relaţionare cu fiecare dintre colegi, parteneri, clienţi în aşa fel încât comunicarea de impact să devină o abilitate de viaţă. Utilizăm, de asemenea, în mod uzual o platformă de e-learning care ne permite să păstrăm gradul ridicat de personalizare pe care-l oferim clienţilor noştri, folosind platforma ca element de creştere a impactului şi a productivităţii în învăţare şi nu pentru a propune abordări standard care nu ar fi eventual adecvate companiei cu care lucrăm.

Citeşte mai mult pe hrmanageronline.ro

0 comentarii 383 vizualizări

Comentarii

Adăugati comentariu

CAPTCHA
Introduceti codul din imaginea alaturata

Ne dorim ca toate comentariile care au loc pe portalul Cariere sa fie inteligente si interesante. Pentru a ne asigura ca scrieti la obiect, toate mesajele vor fi citite de catre editorii nostri si ar putea fi editate ca sa intruneasca criteriile noastre de claritate, lungime, si relevanta.

Noi cerem sa se respecte urmatoarele.
1. Fara anunturi de vanzare de produse sau servicii. Haideti sa mentinem aceasta zona ad-free.
2. Fara atacuri la persoana. In aceste conversatii dezbatem si criticam idei, nu pe oamenii din spatele lor.
3. Fara postari multimedia. Sunteti liberi sa le mentionati dar nu incercati sa le postati aici.

Toate textele devin proprietatea Cariere in urma publicarii dar editorii nu se fac raspunzatori pentru opiniile pe care le vehiculeaza autorii lor.

 
 
 

Urmărește Revista CARIERE

Abonează-te la newsletter